کد خبر : 1861023 | 03 دی 1401 ساعت 20:21 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

دست یحیی در خط حمله خالی است

فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل پیکان به یک گل قانع نباشد

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مدیران باشگاه هرچه سریع‌تر یک مهاجم خوب خارجی را جایگزین لوکادیا کنند.

فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل پیکان به یک گل قانع نباشد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته سیزدهم لیگ برتر پرسپولیس عصر روز یکشنبه مقابل پیکان به میدان خواهد رفت. مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که شاگردان گل‌محمدی باید با تمرکز بالا 3 امتیاز این مسابقه را بگیرند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

فنونی‌زاده درباره شرایط پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: من فکر می‌کنم اینکه پرسپولیس با وجود حواشی مربوط به لوکادیا توانست در دقایق پایانی گل تساوی را در دربی بزند، اتفاق خوبی بود. با توجه به اینکه تیم عقب بود، کسب این تساوی از نظر روحی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار داد و حالا با شرایط بهتری رقابت در لیگ را ادامه می‌دهند.

او درباره جدایی لوکادیا تاکید کرد: من فکر می‌کنم دیگر نباید به موضوع لوکادیا اشاره شود. او به هر دلیلی و باهر شرایطی ایران را ترک کرده و باشگاه باید به فکر جذب مهاجم جایگزین باشد. بعید است از بین گزینه‌های ایرانی کسی پیدا شود و باید یک مهاجم خارجی خوب مثل لوکادیا جذب شود. امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. چون الان دیاباته و پاکدل مصدوم هستند و مهدی عبدی هم با صلاحدید کادرفنی بازی نمی‌کند. البته مهدی اگر بازی کند، می‌تواند شرایط خوبی را رقم بزند اما مشخص است که دست آقایحیی در خط حمله بسته است.

پیشکسوت سرخ پوشان درباره رویارویی با پیکان در هفته سیزدهم گفت: بازی بعد از دربی همیشه سخت است. پیکان تیم جوان و دونده‌ای است که در کمرکش جدول قرار گرفته و شرایط سختی دارد. آنها بازی قبل را هم باخته‌اند و بدشان نمی‌آید خودشان را در ورزشگاه آزادی نشان بدهند. اگرچه تیم پرسپولیس در خط حمله مشکلاتی دارد اما فکر می‌کنم 3 امتیاز این بازی بسیار ارزش دارد. الان شرایط جدول طوری است که همه تیم‌ها نزدیک به هم هستند و برای حفظ صدرنشینی باید پیکان را شکست بدهند.

فنونی‌زاده با اشاره به تفاضل گل نزدیک تیم‌ها گفت: شرایط بازی‌های لیگ برتر به هم نزدیک شده و سخت است که یک تیم در یک بازی 4 گل بزند. با این حال من بعید نمی‌دانم که قهرمان لیگ برتر با تفاضل گل مشخص شود. فاصله تیم‌ها نزدیک شده و از بین 4، 5 تیم بالای جدول شاید یکی با تفاضل گل قهرمان شود. پس گل‌های زده اهمیت ویژه‌ای دارد. من از اعضای تیم پرسپولیس می‌خواهم در بازی با پیکان هم به یک گل قانع نباشند و اگر پیش افتادند دفاع نکنند و برای زدن گل‌های بعدی تلاش کنند. همین دربی هم شما دیدید که دو بر دو شدنش چقدر باعث لذت بردن هواداران فوتبال شد.

او در پایان افزود: ناراحتی ما این است که تماشاچی‌ها در ورزشگاه‌ نیستند. من 14 دربی بازی کردم و زیر 100 هزار نفر در استادیوم نبودند. بودن تماشاگر بازی‌ها را جذاب تر می‌کند. امیدوارم برای بازی فردا هم حداقل با ظرفیت محدود ورود تماشاگران را آزاد کنند تا پرسپولیسی‌ها بتوانند با حضور در ورزشگاه تیم محبوب شان را حمایت کنند.

دیدگاه‌ها