کد خبر : 1861045 | 03 دی 1401 ساعت 21:50 | 28.2K بازدید | 6 دیدگاه

انگیزه ویژه استقلالی‌های سابق مقابل پرسپولیس

چند بازیکن پیکان که سابقه حضور در استقلال را دارند، انگیزه ویژه‌ای برای دیدار با پرسپولیس خواهند داشت.

انگیزه ویژه استقلالی‌های سابق مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، جوان‌ترین تیم لیگ برتر در شرایطی فردا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای این دیدار خواهند داشت. پیکانی‌ها که هفته گذشته مقابل تراکتور بازنده شده‌اند، حالا برای جبران این شکست و بدشانسی‌های چند هفته گذشته پا به زمین ورزشگاه آزادی می‌گذارند.

یکی از تقابل های جالب بازی پیکان و پرسپولیس حضور بازیکنان سابق استقلال در جمع شاگردان مجتبی حسینی است. در بین بازیکنان پیکان مجتبی حقدوست، محمد بلبلی، محمدحسین فلاح و محمد ناصری سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند. بازیکنانی که اگر با صلاحدید مجتبی حسینی به زمین بروند، انگیزه زیادی برای نمایش خوب خواهند داشت.

1784634

در این بین حقدوست به عنوان بازیکن تاثیرگذار پیکانی‌ها می‌تواند نقش ویژه‌ای در مصاف با پرسپولیس داشته باشد. حقدوست که سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد، به عنوان یکی از نفرات باتجربه در بازی‌های گذشته هم یکی از خوب های پیکان بوده است.

1784635

فلاح بازیکن چپ‌پایی که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی جدا شد و به پیکان پیوست، محمد بلبلی بازیکنی که با حواشی فراوان به استقلال رفته بود و محمد ناصری گلر دوم چند سال پیش استقلال هم از جمله بازیکنان پیکان هستند که سابقه حضور در جمع آبی پوشان را دارا هستند.

دیدگاه‌ها