کد خبر : 1861210 | 04 دی 1401 ساعت 19:20 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

مربی تیم ملی با برد به لیگ برتر بازگشت

تیم ایفاسرام اردکان با سرمربی جدید خود (علیرضا طلوع‎‌کیان) سه بر یک حریف را شکست داد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.

مربی تیم ملی با برد به لیگ برتر بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه چهارم دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، یزد، رفسنجان، آمل، اصفهان، ارومیه و تهران پیگیری شد.

در این هفته شهداب یزد در سالن شاهدیه به مصاف نیان الکترونیک خراسان رفت و مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سه بر دو حریف را شکست داد.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب ست نخست را با پیروزی آغاز کردند و 25 بر 16 حریف را شکست دادند اما در ست دوم خراسانی‌ها بازی را به دست گرفته و 25 بر 23 یزدی‌ها را شکست دادند. در ست سوم شهداب دوباره به مسابقه برگشت و 25 بر 18 حریف را مغلوب خود کرد. نتیجه‌ای که در ست چهارم برعکس شده و این بار نیان بود که 25 بر 18 حریف را شکست داد. در ست تعیین کننده پنجم شهداب یزد با امتیاز 16 بر 14 به پیروزی رسید تا برنده این جدال تنگاتنگ باشد.

در این دیدار که 800 تماشاگر نظاره‌گر آن بودند، رضا زند سرپرست نیان الکترونیک در پایان بازی تماشاگران را تحریک کرد و بحثی میان تماشاگران، ناظر مسابقه و این فرد شکل گرفت که در گزارش ناظر مسابقه شرح کامل آن درج شده است.

این مسابقه 137 دقیقه ادامه یافت و شهداب یزد با 9 برد و 23 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی باقی ماند و نیان الکترونیک با یک پله سقوط راهی رده هشتم جدول شد.

در دیگر رقابت هفته سیزدهم لیگ برتر مردان دو تیم شهرداری ارومیه و ایفاسرام اردکان در سالن غدیر به مصاف هم رفتند و اردکانی‌ها سه بر یک حریف را مغلوب خود کرده و به پیروزی رسیدند.

در این دیدار که شهرداری ارومیه ست نخست آن را با امتیاز 25 بر 20 به نفع خود به پایان رساند، تیم ایفاسرام با حضور علیرضا طلوع‌کیان سرمربی جدید خود سه ست دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 23 به سود خود پیش برده و پیروز میدان شد.

با این برد ایفاسرام با 6 برد و 18 امتیاز و یک پله صعود و راهی جایگاه نهم جدول شد و شهرداری ارومیه با 9 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها