کد خبر : 1861211 | 04 دی 1401 ساعت 19:40 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

لایپزیش به چلسی: برای گواردیول 100 میلیون یورو بدهید

درحالیکه چلسی تمایل زیادی برای جذب یوشکو گواردیول، مدافع کروات لایپزیش دارد، این باشگاه آلمانی قیمت مد نظر خود را به چلسی اعلام کرد.

لایپزیش به چلسی: برای گواردیول 100 میلیون یورو بدهید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش یوشکو گواردیول، مدافع ملی‌پوش کرواسی، در جام جهانی قطر مشخص بود که در پایان این تورنمنت درخواست‌های زیادی برای جذب او از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپایی از راه خواهد رسید.

تا این لحظه تنها خبری که درباره مقصد آینده گواردیول می‌توان با اطمینان مطرح کرد تلاش جدی چلسی برای خرید او در ماه ژانویه است. با اینکه در گذشته از منچستریونایتد هم به عنوان دیگر خواهان این مدافع کروات یاد می‌شد اما در یکی دو روز اخیر فاش شد که آبی‌های لندن تمام منابع خود را برای خرید گواردیول در ماه ژانویه بسیج کرده‌اند.

1784041

اما امروز از آلمان خبر رسید که باشگاه فعلی گواردیول، لایپزیش، در پیامی به چلسی اطلاع داده که برای واگذاری او دست‌کم 100 میلیون یورو می‌خواهد. فابریزیو رومانو هم این گزارش‌ها را تایید کرد و گفت لایپزیش مبلغ مد نظرش را بالاتر از 90 میلیون یورو اعلام کرده است. در صورت انجام این انتقال این مدافع کروات به گران‌ترین دفاع وسط تاریخ تبدیل خواهد شد.

روزنامه‌های انگلیسی هم می‌گویند چلسی بعد از دریافت این پیام از لایپزیش پا پس نکشیده و مذاکراتش با نماینده‌های گواردیول و باشگاه آلمانی او ادامه دارد.

چلسی در حال حاضر در بازار به دنبال مدافعان قابلی می‌گردد که در بلندمدت بتواند روی آنها حساب کند. هدف چلسی پیدا کردن جانشین برای مدافعانی مثل آسپیلی‌کوئتا و تیاگو سیلوا است. بعد از درخشش گواردیول در قطر مدیران باشگاه انگلیسی او را بهترین گزینه برای این برنامه می‌دانند.

دیدگاه‌ها