کد خبر : 1861237 | 04 دی 1401 ساعت 21:28 | 53K بازدید | 14 دیدگاه

اسم اولدترافورد را عوض نکنید

کانتونا: این کار را بکنید دیگر یونایتدی نیستم!

اریک کانتونا به باشگاه منچستریونایتد هشدار داد اگر اسم استادیوم خانگی‌اش را از اولدترافورد تغییر داده و مثل آرسنال از اسم یک شرکت استفاده کند دیگر از شیاطین سرخ حمایت نخواهد کرد.

کانتونا: این کار را بکنید دیگر یونایتدی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه زمزمه‌هایی در انگلیس به گوش می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد ممکن است مثل چند باشگاه دیگر این کشور، از جمله آرسنال و منچسترسیتی، اسم تاریخی استادیوم خانگی‌اش را به اسم یک اسپانسر تغییر دهد اریک کانتونا مخالفت شدید خود با چنین اقدامی را رسانه‌ای کرد.

کانتونا که در منچستریونایتد یک اسطوره بزرگ به حساب می‌آید و هواداران این باشگاه او را یکی از نمادهای تیم‌شان می‌دانند مدیران باشگاه را تهدید کرد که در صورتی که اسم ورزشگاه تاریخی شیاطین سرخ را تغییر دهند دیگر یونایتدی نخواهد بود و کلا فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

1784982

اسطوره فرانسوی یونایتد در گفتگو با نشریه اتلتیک گفت:" در مصاحبه‌ای که چند وقت پیش یک رسانه با من انجام داد پرسیدند که استادیوم‌های فوتبال مورد علاقه‌ام چیست. گفتم الان که نمی‌توانم اسم استادیوم‌ها را به خاطر بسپارم. الان همه استادیوم‌ها امارات یا آلیانز شده‌اند.

اسم یک ورزشگاه نماد شور و شوق فوتبالی هواداران و تاریخ یک باشگاه است. این استادیوم‌ها روح‌شان را از دست داده‌اند. باشگاهی که این کار را بکند تاریخ خودش را به خاک سپرده است. باشگاه‌هایی مثل آرسنال و وستهام.

من در آن استادیومهای قدیمی مثل هایبوری و آپتون پارک بازی کرده‌ام. با خیلی از هواداران آرسنال صحبت کرده‌ام و می‌دانم چقدر از این استادیومهای جدید متنفرند. آنها می‌گویند باشگاه‌شان روحش را از دست داده است. خوشبختانه اولدترافورد همچنان اولدترافورد است و آنفیلد همچنان آنفیلد. ولی می‌توانید تصور کنید که اولدترافورد اسمش را عوض کند و بخواهند از اسم یک شرکت یا برند استفاده کنند؟

1784983

اگر یک روز این کار را بکنند، متاسفم ولی دیگر هوادار یونایتد نخواهم بود. اصلا کلا از فوتبال کنار می‌روم. ولی خواهش می‌کنم اسم آنجا را نستله یا آمازون نگذارید. اولدترافورد همیشه اولدترافورد است".

دیدگاه‌ها