کد خبر : 1861240 | 04 دی 1401 ساعت 21:42 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

آنها گراهام پاتر را مثل میکل آرتتا می‌بینند

وضعیت چلسی: فدا کردن حال برای آینده درخشان

مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.

وضعیت چلسی: فدا کردن حال برای آینده درخشان

به گزارش "ورزش سه"، اقدامات این روزهای چلسی نشان می‌دهد مدیران این تیم اولویت اول خود را آینده میان‌مدت تعریف کرده‌اند و همه فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌شان معطوف به این آینده است.

روز پنج‌شنبه چلسی یک ستاره جوان دیگر را به خدمت گرفت. یک بازیکن 18 ساله برزیلی به نام آندری سانتوس که منچسترسیتی و نیوکسل هم به دنبال جذبش بودند. داوید فوفانای 20ساله هم قرار است در ماه ژانویه به چلسی ملحق شود. اگر خرید چهار ستاره هیجده ساله در تابستان امسال و جذب احتمالی یوسفا موکوکوی 18ساله از دورتموند را هم به این فهرست اضافه کنیم کاملا مشخص است که آبی‌های لندن در حال اضافه کردن نسلی جدید از فوتبالیست‌های آینده‌دار به تیم‌شان هستند.

این ستاره‌ها تا دو یا سه سال دیگر به پختگی می‌رسند ولی وضعیت حال حاضر چلسی؟ شاگردان پاتر پیش از وقفه لیگ برتر برای جام جهانی قطر سه بازی پیاپی را با شکست پشت سر گذاشتند و قبل از آن هم دو تساوی کسب کرده بودند. آنها در حال حاضر طولانی‌ترین دوره بدون پیروزی خود در یک دهه اخیر را تجربه می‌کنند.

1760577

به نظر می‌رسد مدیران چلسی مثل توماس توخل به دنبال فشار آوردن به گراهام پاتر نیستند. برنامه اصلی آبی‌ها این بود که گراهام پاتر برای آنها نقشی را بازی کند که میکل آرتتا در رقیب همشهری‌شان آرسنال ایفا کرده بود.

تاد بولی و مدیران چلسی تصمیم گرفته‌اند حال حاضر را قربانی آینده درخشانی کنند که امیدوارند پاتر برایشان بسازد. این برای باشگاهی مثل چلسی یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید. باید منتظر ماند و دید در سالهای آینده گراهام پاتر و تاد بولی می‌توانند آبی‌ها را به موفق‌ترین تیم لیگ برتر و حتی اروپا تبدیل کنند؟

دیدگاه‌ها