کد خبر : 1861254 | 04 دی 1401 ساعت 22:35 | 57.8K بازدید | 16 دیدگاه

گزارش بی‌بی‌سی

تمدید قرارداد مسی قطعی شد: فقط امضا مانده است

بی‌بی‌سی مدعی شد لیونل مسی قراردادش با پاری سن ژرمن را پیش از این تمدید کرده و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.

تمدید قرارداد مسی قطعی شد: فقط امضا مانده است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با پی‌اس‌جی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره تمدید یا عدم تمدید مسی با باشگاه فرانسوی مطرح بود بی‌بی‌سی مدعی شد دو طرف تمدید قرارداد را پیش از این قطعی کرده‌اند و تنها اعلام رسانه‌ای این توافق باقی مانده است. مسی با تمدید یک ساله قرارداد خود موافقت کرده و پاری سن ژرمن از این گزینه برخوردار است که یک سال دیگر هم به مدت زمان قرارداد او اضافه کند.

روزی که این تمدید قرارداد رسما رسانه‌ای شود امیدهای هواداران بارسا به بازگشت اسطوره آرژانتینی به تیم‌شان عملا از بین خواهد رفت. یادآوری می‌شود که بارسلونا تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی یا غیررسمی‌ای به مسی ارائه نکرده است.

1785005

از سوی دیگر اما پاری سن ژرمن از چند ماه پیش به صراحت گفته بود هیچ قصدی برای دست برداشتن از لئو مسی در تابستان آینده ندارد. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، پیش از شروع جام جهانی قطر چند جلسه با خورخه مسی، پدر لئو، دیدار کرد تا فرایند تمدید قرارداد او آغاز شود.

بی‌بی‌سی در گزارش خود می‌گوید مسی در قطر شخصا با ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، دیدار کرده و دو طرف به توافق کامل رسیده‌اند. بعد از این دیدار بود که دو طرف همه موارد اختلاف را حل‌شده تلقی کرده و قرار گذاشتند بعد از پایان جام جهانی در مراسمی رسمی امضای تمدید قرارداد او را انجام بدهند.

گی‌یم بالاگه، روزنامه‌نگار نزدیک به لیونل مسی، امروز به بی‌بی‌سی گفت:"عملا همه چیز برای تمدید قرارداد مورد موافقت دو طرف قرار گرفته است. بارسلونا تا امروز نه به مسی و نه به پدرش پیشنهادی ارائه نکرده و حتی تماسی بین آنها برقرار نشده است".

دیدگاه‌ها