کد خبر : 1861151 | 04 دی 1401 ساعت 15:10 | 15.9K بازدید | 16 دیدگاه

مسی حالا بیشتر گل می‌سازد

لواندوفسکی: آرزوی هر مهاجمی بازی کنار مسی است

روبرت لواندوفسکی گفت که او هم مثل هر مهاجمی در دنیا آرزو دارد روزی کنار لیونل مسی بازی کند.

لواندوفسکی: آرزوی هر مهاجمی بازی کنار مسی است

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لیونل مسی با پی اس جی کمتر از یک سال دیگر باقیمانده و رسانه های بارسلونا خبر از تمایل خوان لاپورتا، رئیس بارسا، برای بازگرداندن او داده اند. این در حالی است که در فرانسه ادعا شده است مسی برای تمدید قراردادش تا سال 2024 با پی اس جی به توافق اولیه رسیده است.

1784831

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، که در تابستان گذشته به این باشگاه پیوست و تا به اینجا توانسته خوش بدرخشد، در مصاحبه با موندودپورتیوو و در پاسخ به سوالی در مورد علاقه به بازی کنار مسی قبل از بازنشستگی گفت:«این به من بستگی ندارد و باید دید تصمیم خود مسی برای آینده چیست. مسی در چند سال اخیر بیشتر به عنوان یک بازی‌ساز کار می کند و کمتر از قبل گل می زند. البته که توانایی گلزنی مسی تغییری نکرده ولی پست بازی او کمی عوض شده و بیشتر به فکر خلق موقعیت است. چه کسی بازی کنار مسی را دوست ندارد؟ آرزوی هر مهاجمی بازی کنار مسی است چرا که بارها در طول یک بازی می تواند صاحب شانس گلزنی شود اما گفتم که بازگشت مسی به بارسا به عوامل زیاد بستگی دارد.»

1784833

لواندوفسکی قراردادی چهار ساله با بارسلونا امضا کرده و قصد دارد به آن پایبند باشد:«البته که دوست دارم تا سال 2026 برای بارسا بازی کنم. اطمینان دارم که تا چهار سال بعد نیز از نظر بدنی روی فرم خواهم بود. وقتی 30 یا 32 سال دارید، می خواهید برای سه یا چهار سال بعد در بالاترین سطح بازی کنید. من هر کاری نیاز باشد انجام می دهم تا بازیکنی کامل و تاثیرگذار برای بارسا باشم. تا زمانی که روی فرم باشم، دوست دارم در بارسا بمانم و جام های زیادی ببریم.»

1784158

اهداف بارسا:«معتقدم در تمام بازیکنان بارسلونا باید ذهنیت قهرمانی وجود داشته باشد. اگر اینگونه باشیم، رسیدن به کسب عناوین مهم ساده تر خواهد بود. در لیگ اروپا ابتدا باید از سد منچستریونایتد بگذریم که بازی سختی خواهد بود. در لالیگا صدرنشین هستیم و سه بازی بعدی اهمیت زیادی دارد. می دانیم در لیگ قهرمانان و برابر اینتر و بایرن اشتباهات بزرگی مرتکب شدیم و از آنها درس گرفته ایم. اطمینان دارم بارسا می تواند امسال چند جام ببرد ولی اصلا کار ساده ای پیش رو نداریم. قهرمانی در هر جام سختی های خاص خودش را دارد.»

دیدگاه‌ها