کد خبر : 1861337 | 05 دی 1401 ساعت 13:20 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

اطمینان بهداد اقبالی به پاتر: از چلسی اخراج نمی‌شوی

بهداد اقبالی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، در جلسه‌ای به گراهام پاتر اطمینان داد که تا پایان فصل از سمتش اخراج نخواهد شد.

اطمینان بهداد اقبالی به پاتر: از چلسی اخراج نمی‌شوی

به گزارش "ورزش سه"، پاتر در ماه سپتامبر جانشین توماس توخل شد و آغاز درخشانی با چلسی داشت و توانست روند بدون شکست در 9 بازی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر را به ثبت برساند. 
اما عملکرد این تیم در اواخر ماه اکتبر به شکل قابل توجهی افت کرد و حتی کار به جایی کشید که برایتون با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی شد، اتفاقی که باعث نگرانی سرمربی این تیم هم شد. 
این افت فاحش فشار زیادی را به پاتر وارد کرد و بسیاری باور داشتند که ممکن است علاقه بیش از حد مدیران و مالکان جدید چلسی باعث شد که این مربی به زودی از سمتش برکنار شود. 

1785135

پاتر در طول برگزاری جام جهانی به آمریکا سفر کرد تا دیداری با بهداد اقبالی داشته باشد و درباره این شایعات و آینده‌ کاری‎‌اش با او صحبت کند. این مالک باشگاه چلسی نیز به این مربی اطمینان داد که این باشگاه حداقل تا پایان فصل به او فرصت خواهد داد تا مهارتش را روی نیمکت این تیم ثابت کند. 
پاتر در گفتگو با خبرنگاران نیز به این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت:« من اعتماد به نفس بیشتری دارم. از این موضوع آگاه هستم که همان حمایتی که سه ماه پیش در زمان قبول این کار از آن برخوردار بودم را دارم. نحوه ارتباط مدیران با من فوق العاده بوده است. همه از فشارها و انتظارات خبر داریم اما من بی‎‌صبرانه منتظر ماه‌های پیش رو هستم.»

دیدگاه‌ها