کد خبر : 1861361 | 05 دی 1401 ساعت 14:53 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیخوانی مورایس و آلمیدا روی نیمکت (عکس)

اگرچه سپاهان در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به مشکل خورده بود ولی با گلی که در دقایق پایانی نیمه اول توسط مغانلو ثبت شد، مقاومت تیم حریف شکست.

بازیخوانی مورایس و آلمیدا روی نیمکت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان در اولین حضور ابراهیم اشکش که تاکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده بود با قرعه بسیار سختی مواجه بود و باید برای مصاف با سپاهان به اصفهان سفر می‌کرد. آن هم در شرایطی که طلایی‌پوشان اصفهانی چند روز قبل‌تر در شرایطی دو امتیاز تعیین کننده را در انزلی جا گذاشتند که تیم برتر میدان بودند و دو بار هم تیرک دروازه مانع فروپاشی سنگر ایمان صادقی شد.

در نقش جهان مطابق تصور سپاهانی‌ها کار را سریع و هجومی آغاز کردند. آنها موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردند که با بی‌دقتی و همچنین سخت کوشی مدافعان و سنگربان حریف به جایی نرسید، تا اینکه در دقیقه 43 درنهایت ارسال احمدزاده که پس از 30 دقیقه جای خود را با علی‌نژاد در پست وینگر راست عوض کرده بود پس از برخورد به این بازیکن به نزدیکی نقطه پنالتی برگشت تا مغانلو با یک شوت مهارنشدنی پای چپ بالاخره دروازه حریف را باز کند. پس از این گل بود که دیگر تیم حریف نتوانست کاری از پیش ببرد.

مورایس که سابقه کار در باشگاه‌های بزرگ فوتبال دنیا را دارد با کوله‌بازی از تجربه به ایران آمده و در تصویری که مشاهده می‌کنید در کنار هوگو آلمیدا دستیارش در حال آنالیز و بازیخوانی تاکتیک نفت مسجدسلیمان است.
 

نفت مسجدسلیمان پس از گل مغانلو هم از کار دفاعی دست نکشید ولی وقتی روی کرنر ارسالی رامین رضائیان با ضربه سر دانشگر گل دوم را خوردند شکل این تیم از هم پاشیده شد و یکی از مدافعان تیم دو دقیقه دروازه خودی را باز کرد. شوت نورافکن در روزی که چندین بار از موقعیت‌های بسیار خوب گلزنی کرده بود و بدشانسی مانع گلزنی‌اش شده بود خاتمه بخش گل‌های سپاهان در مصاف با نفت مسجد سلیمان بود که در اولین تجربه سرمربیگری اشکش روز کابوس واری را در نقش جهان تجربه کرد.

دیدگاه‌ها