کد خبر : 1861371 | 05 دی 1401 ساعت 16:21 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

تاوارس و انتخاب تاکتیکی منطقی

آبادان با این برزیلی امیدوار است (عکس)

نفتی‌ها با سرمربی برزیلی خود حالا از دو مسابقه، سه امتیاز دارند. اما تفاوت در نوع بازی را می‌توان حس کرد.

آبادان با این برزیلی امیدوار است (عکس)

به گزارش “ورزش سه” ادسون تاوارس در کنفرانس‌های نه چندان زیادی که تا الان شرکت کرده است، به یک نکته اشاره ویژه دارد. او می‌گوید ما به دنبال بازی زیبا نیستیم و نتیجه مهم است.

یعنی سرمربی برزیلی نفتی‌ها ابتدا به دنبال کنترل حریف و سپس ضربه زدن به آن‌ها از طریق ضد حملات با استفاده از بازیکنان سرعتی است. اتفاقی که در بازی با نساجی به نفع طلایی‌پوشان پایان یافت ‌و آن‌ها با همین تاکتیک به مصاف استقلال رفتند.

نفت روز گذشته ستاره‌ی اسمی در ترکیبش نداشت اما با بازیکن جوانی که استفاده کرد، توانست تیم پر مهره استقلال را کنترل کند و حتی موقعیت گلزنی هم به وجود آورد که با بدشانسی از دست رفت.

1785200

نفت حالا با تاوارس روند رو به رشد و امیدوار کننده‌ای را طی می‌کند. آن‌ها روز گذشته چند بازیکن اصلی خود از جمله طالب ریکانی و حسن بیت‌سعید را به علت مصدومیت نداشتند و بدون شک پس از بازگشت آن‌ها و هم‌چنین جذب چند بازیکن در نیم فصل دوم می‌توانند در جایگاه بهتری قرار گیرند و از سقوط فاصله گیرند.

1785201

صنعت نفت هفته آینده مهمان ذوب‌آهن است و بعد از آن در خانه با گل‌گهر بازی می‌کند. دو دیدار بسیار سخت که محک خوبی برای تاوارس است و باید دید او با سیستم منطقی‌ای که در پیش گرفته موفق به کسب امتیاز می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها