کد خبر : 1861442 | 06 دی 1401 ساعت 01:20 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

دلایل لغو تنها بازی لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره تعویق مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر عنوان کرد.

دلایل لغو تنها بازی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجائیان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر پیرامون لغو بازی آلومینیوم و گل‌گهر به دلیل بارش برف در اراک عنوان کرد: در روز شنبه نماینده فدراسیون، ناظر داوری، داور مسابقه و عوامل هیئت فوتبال در ورزشگاه حضور پیدا کردند و با آقای سهیل مهدی هم به‌صورت تصویری ارتباط گرفتند تا برای لغو بازی تصمیم‌گیری کنند.

او ادامه داد: یکبار ساعت ۱۰ صبح این عوامل از ورزشگاه بازدید کردند که داور مسابقه اعلام نمود حتی در صورت برداشتن کاور از روی زمین چمن، بخاطر بارش شدید برف امکان برگزاری بازی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: در بازگشت به هتل هم مجددا بارش برف قطع نشد و هواشناسی استان مرکزی نیز اعلام کرد این روند تا فردا یکشنبه ادامه دارد. اگر ما کاور را برمی‌داشتیم، زمین چمن وضعیت خوبی داشت ولی بارش مجدد برف موجب تخریب شدید تنها زمینِ چمن استاندارد استان می‌شد.

رجائیان تصریح کرد: با توجه به هزینه گزاف اقامت در هتل برای باشگاه‌ها، هیچ‌کدام حاضر به لغو بازی نبودند ولی شرایط جوی طوری بود که امکان برگزاری مسابقه وجود نداشت و در نهایت هم ساعت ۱۶:۱۰ روز شنبه اعلام کردند که این مسابقه در نیم‌فصل دوم یا فاصله دور رفت تا برگشت برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها