کد خبر : 1861476 | 06 دی 1401 ساعت 12:20 | 22.7K بازدید | 32 دیدگاه

تن‌هاخ: یونایتد باید فکری برای جانشینی رونالدو کند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.

تن‌هاخ: یونایتد باید فکری برای جانشینی رونالدو کند

به گزارش "ورزش سه"، فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شد که این باشگاه فرصت جذب بازیکن جدیدی را داشته باشد. 
بسیاری انتظار داشتند که کودی خاکپو به عنوان جانشین این ستاره پرتغالی راهی یونایتد شود، چرا که تن‌هاخ نیز علاقه بسیاری به این مهاجم هلندی داشت و او را گزینه اصلی تقویت خط حمله تیمش می‌دانست. 
با این حال شب گذشته باشگاه آیندهوون به صورت رسمی اعلام کرد که این بازیکن راهی لیورپول شده است و قرار است از این به بعد با پیراهن این تیم به میدان برود. 

1754565

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌اش برای تقویت خط حمله یونایتد اظهار داشت:« دو مسئله مهم وجود دارد. اولا که این بازیکن می‌تواند از باشگاه خودمان باشد. به الخاندرو گارناچو، آنتونی الانگا، فاکوندو پلیستری نگاه کنید که عملکرد درخشانی در جام جهانی و در تمرینات داشته است. این مسئله اول و گزینه مهمی برای ما است.»
او با اشاره به جدایی رونالدو اضافه کرد:« مسئله دوم، بله، ما از این موضوع آگاه هستیم که یک مهاجم از دست دادیم، بنابراین باید یک مهاجم به تیم اضافه کنیم اما دنبال گزینه درست هستیم. گزینه درست یعنی بازیکنی که بتواند کیفیت بیشتری به تیم اضافه کند، نه این که فقط به این تیم ملحق شود چون این باعث ایجاد دردسر خواهد شد. ما باید بدانیم که استانداردها در یونایتد واقعا بالا است.»

دیدگاه‌ها