کد خبر : 1861537 | 06 دی 1401 ساعت 19:43 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

همه داریم از تمرین لذت می‌بریم

میری: با شریف‌ترین بازیکنان ایران هم‌تیمی هستم

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که بخاطر کسب این نتایج، فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم است.

میری: با شریف‌ترین بازیکنان ایران هم‌تیمی هستم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان درباره تمرینات و وضعیت تیم گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، پس از اتفاقاتی که برای تیم رخ داده و در دوران بدشانسی هستیم، سعی می کنیم از این شرایط خارج شویم. تیم ما فقط به کسب یک پیروزی نیاز دارد. بچه ها خیلی خوب و با انگیزه تمرین می کنند که هم کادرفنی از کیفیت آن لذت می برند و هم خود ما بازیکنان. روی دور بدشانسی افتاده بودیم و امیدوارم این هفته به روند خیلی خوبمان در 6 هفته نخست برگردیم.

او درباره حواشی اخیر تیم مبنی بر تغییرات در کادرفنی اظهار داشت: از این بابت که فشار روانی روی ما بازیکنان است، نمی شود آن را کتمان کرد. وقتی تیمی در چند هفته نتیجه نمی گیرد و گل های زیادی را دریافت می کند، این اعتماد به نفس را از بازیکن می گیرد. با حضور آقای اشکش و صحبت های روانی که انجام می دهند، اعتماد به نفس در حال برگشت است و شرایطمان بهتر شده است.

1673300

بازیکن نفت مسجدسلیمان در مورد اتهامات تبانی نیز گفت: بچه های این تیم، شریف ترین بازیکنان ایران هستند. به طور قطع می گویم که هیچ اتفاقی در این تیم رخ نداده و نخواهد داد. با کمترین شرایط مالی ساخته ایم و تمرین کرده ایم. این بچه ها به حدی پاک هستند که این داستان ها در تیم ما وجود ندارد. این فقط حاشیه است که تیم ما را به هم می ریزد. افرادی به دنبال این هستند تا تیم نتیجه نگیرد و با این حواشی ها می خواهند تیم را به چالش بکشند. به طور قطع می گویم در بازی بعد با نتیجه خوبی از زمین خارج می شویم و به روند قبلیمان برمیگردیم.

وی درباره باقی ماندن تیم در لیگ برتر پاسخ داد: بحث ماندن ما در لیگ برتر نیست و این تیم پتانسیل تک رقمی شدن را دارد. از روز اول که وارد تیم شدیم و با آقای مهاجری صحبت می کردیم، به دنبال کسب رتبه تک رقمی بودیم. خود آقای اشکش که وارد تیم شدند و وضعیت بازیکنان را دیدند، گفتند جایگاه تیم اینجا نیست.

میری در پایان گفت: ما به یک چالشی برخورد کرده ایم. اگر از این چالش خارج شویم، قول می دهم آخر فصل رتبه تک رقمی را از آن خود کنیم. ما فقط یک پیروزی می خواهیم و ان‌شاءالله در بازی با آلومینیوم می توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها