کد خبر : 1861676 | 07 دی 1401 ساعت 15:47 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیس گلزنی بدون لوکادیا را تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس، در تمرین امروز برنامه‌های حمله و گلزنی را در دستور کار داشت.

پرسپولیس گلزنی بدون لوکادیا را تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها، امروز تمرین ۹۰ دقیقه‌ای را در دو بخش انجام دادند. بخش اول تمرین به مدت ۲۰ دقیقه در سالن بدنسازی انجام شد و بخش دوم در زمین فوتبال.

بازیکنان پس از حضور در زمین چمن، ابتدا کار با توپ و پاسکاری کوتاه و ترکیبی را در برنامه داشتند. پس از آن، به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه شوت زنی و ضربه به دروازه و گروه دیگر برنامه‌های حمله به دروازه را انجام دادند. بخش پایانی تمرین هم بازی فوتبال بود که با رقابت تنگاتنگ همراه بود و یحیی گل‌محمدی در جریان آن بر نکات مورد نظر تاکید می‌کرد.

1785708

پرسپولیس در بازی قبلی مقابل پیکان با نتیجه بدون گل بازی را ترک کرد و به دلیل ضعف در گلزنی دو امتیاز حساس را از دست داد. این اتفاق سبب شده یحیی گل‌محمدی برنامه‌های گلزنی سرخ‌ها را بدون یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی جدا شده این تیم پیش ببرد.

در حال حاضر تنها مصدوم تیم، شیخ دیاباته است که در ادامه روند درمان، برنامه‌های اختصاصی را دنبال می‌کند. او امروز دقایقی هم به دویدن دور زمین پرداخت.

1785709

صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر پنج‌شنبه و جمعه نیز تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کند و عصر جمعه بعد از تمرین با پرواز اختصاصی راهی سیرجان خواهد شد.

دیدگاه‌ها