کد خبر : 1861722 | 07 دی 1401 ساعت 20:45 | 24K بازدید | 3 دیدگاه

منچستریونایتد ستاره کره‌ای ناپولی را می‌خواهد

توتو مرکاتو وب ادعا کرد که باشگاه منچستریونایتد آماده است تا برای خرید کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، اقدام کند.

منچستریونایتد ستاره کره‌ای ناپولی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ از همین حالا به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش برای فصل آینده است و به نظر می رسد ستاره کره‌ای ناپولی یکی از گزینه‌های اصلی او است.
کیم مین جائه در همین تابستان گذشته از فنرباغچه به ناپولی پیوست اما بازی‌های خوب او باعث شد تا مورد توجه باشگاه‌های مختلف از جمله منچستریونایتد قرار بگیرد.
او تنها در یکی از بازی‌های این فصل ناپولی در سری آ در ترکیب اصلی قرار نگرفت و یکی از ارکان اصلی تیم لوچانو اسپالتی در رقابت های داخلی و اروپایی بوده است.

1761060

اما در قرارداد او با باشگاه ناپولی بند فروش 45 میلیون یورویی گنجانده شده که شانس سایر باشگاه‌ها برای خرید او را افزایش می دهد.
منچستریونایتد در حال حاضر رافائل واران، لیساندرو مارتینز، هری مگوایر و ویکتور لیندلوف را در مرکز خط دفاعی در اختیار دارد اما مصدومیت‌‌ها باعث شد تا در دو دیدار اخیر، تن هاخ از کاسمیرو و لوک شاو در قلب خط دفاعی استفاده کند.
به همین دلیل تن هاخ از همین حالا برای تقویت خط دفاعی تیمش در تابستان آینده برنامه ریزی کرده و کیم یکی از گزینه های اصلی او است. از رئال مادرید و چند باشگاه لیگ برتری دیگر هم به عنوان دیگر مشتریان این مدافع 26 ساله کره‌ای نام برده می‌شود.
 

دیدگاه‌ها