کد خبر : 1861728 | 07 دی 1401 ساعت 23:23 | 37.2K بازدید | 16 دیدگاه

در اولین بازی لیگ برتر پس از جدایی کریس

گارناچو صاحب شعار محبوب رونالدو شد

هواداران تیم منچستریونایتد بعد از جدایی تلخ رونالدو، شعار معروف او را تغییر دادند.

گارناچو صاحب شعار محبوب رونالدو شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد شب گذشته در جریان اولین بازی این تیم بعد از جام جهانی 2022 – همچنین اولین بازی لیگ بدون کریس - شعار محبوب کریستیانو رونالدو را به "ویوا گارناچو" تغییر دادند. آنها در جریان پیروزی مقابل ناتینگهام فارست این شعار را سر دادند.

خروج رونالدو از منچستریونایتد طی توافقی دو جانبه در ماه گذشته پس از مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان قبل از جام جهانی تایید شد؛ جایی که مهاجم پرتغالی به سرمربی و باشگاه حمله کرد.

1785823

به نظر می رسد که هواداران منچستریونایتد سعی می کنند با تغییر شعار معروف ویوا رونالدو به ویوا گارناچو که در بازی با ناتینگهام فارست از آن رونمایی شد، تلخی جدایی کریس را فراموش کنند.

در ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، به خوبی شنیده می شود که هواداران منچستریونایتد شعار ویوا "گارناچو، ویوا گارناچو" را در حین گرم کردن بازیکنان پیش از شروع بازی با ناتینگهام سر داده اند.

این بازیکن جوان که 18 سال دارد از تیم پایه ها به تیم بزرگسالان اضافه شده و در این فصل 13 بازی انجام داده است. در حالی که رونالدو بعد از زدن 145 گل در 356 بازی از منچستر جدا شد، هواداران امیدوار هستند که مهاجم اسپانیایی آینده درخشانی در اولدترافورد داشته باشد.

1785822

دیدگاه‌ها