کد خبر : 1861731 | 08 دی 1401 ساعت 08:00 | 35.4K بازدید | 6 دیدگاه

با امی مارتینز مثل یک قهرمان رفتار خواهد شد

استون‌ویلا آماده استقبال از جنجالی‌ترین بازیکن جام‌جهانی

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از پشت سر گذاشتن جشن قهرمانی در جام جهانی، از امروز در تمرینات استون‌ویلا شرکت می کند؛ با وجود رفتارهای پرحاشیه از او مثل قهرمان استقبال خواهد شد.

استون‌ویلا آماده استقبال از جنجالی‌ترین بازیکن جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه اعلام شد امی مارتینز از روز پنج‌شنبه به تمرینات استون ویلا بازخواهد گشت، توجهات به سمت این باشگاه انگلیسی چند برابر شده است؛ مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی آرژانتین در راه قهرمانی اخیر بود. او همراه با مسی و اوتامندی در تمامی دقایق، حضور داشت تا در نهایت سومین قهرمانی آرژانتین در تاریخ جام جهانی بعد از سال 1986 را به دست آورند. او در دو بازی مقابل هلند و فرانسه (فینال) درخشش قابل توجهی در ضربات پنالتی داشت و در پایان جام نیز دستکش طلایی را به دست آورد.

1785835

او همچنین چندین سیو حیاتی در وقت های معمول و اضافی مرحله حذفی داشت. رسانه‌های انگلیسی دو هفته پیش خبر دادند که بعد از 12 روز مرخصی که بیشترین زمان ممکن در بین تمام بازیکن جام جهانی بود، مارتینز از روی پنج‌شنبه به جمع شاگردان امری اضافه خواهد شد.

رافائل واران روز سه‌شنبه برای یونایتد بازی کرد تا اولین فینالیست جام جهانی باشد که بعد از این دیدار در یک دیدار باشگاهی به میدان می رود. کونته، سرمربی تاتنهام هم اعلام کرد که رومرو قبل از آخر هفته به تاتنهام بازخواهد گشت.

1785836

مارتینز به عنوان اولین عضو تاریخ باشگاه استون‌ویلا که قهرمان جام جهانی شده به انگلیس برمی گردد و گفته می شود که در بازی با تاتنهام حضور خواهد داشت. استون ویلا در باکسینگ دی در حالی که کمی هم بدشانس بود با نتیجه سه بر یک مغلوب لیورپول شد.

در صورت حضور در ترکیب استون‌ویلا مقابل تاتنهام، مارتینز و لوریس ملاقات زودهنگامی پس از فینال جام جهانی خواهند داشت. دروازه‌بان آرژانتینی‌ها رفتارهای پرحاشیه‌ای بعد از قهرمانی در جام جهانی داشت که مهم‌ترین آن حرکت جنجالی بعد از دریافت دستکش طلا و مسخره کردن امباپه در جشن قهرمانی آرژانتین بود. رفتارهای این دروازه‌بان در حین ضربات پنالتی بازی با فرانسه و هلند نیز انتقاد برانگیز بود و او را به جنجالی‌ترین بازیکن جام تبدیل کرد.

1785837

دیدگاه‌ها