کد خبر : 1861771 | 08 دی 1401 ساعت 11:45 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از انتقادات اخیر از صداقت بی مورد سرمربی سیتی

تغییر موضع پپ در مورد فیلیپس: او جذاب است!

بعد از پیروزی مقابل لیدز، پپ گواردیولا تعریف جالبی از یکی از بازیکنان خود داشت.

تغییر موضع پپ در مورد فیلیپس: او جذاب است!

به گزارش ورزش سه، منچستر سیتی در شروع دوباره لیگ جزیره بعد از جام جهانی موفق شد لیدز را سه بر یک شکست دهد. کالوین فیلیپس که پپ او را به خاطر اضافه وزن از لیست بازی با لیورپول در جام اتحادیه کنار گذاشته بود در این بازی به جمع سیتیزن ها برگشت ولی فرصت بازی پیدا نکرد. اظهار نظر سرمربی سیتی در پایان بازی در خصوص این بازی هم بسیار جالب بود.

وقتی از این مربی 51 ساله در مورد ملی پوش انگلیسی که مورد غضبش قرار گرفته بود سوال شد او گفت: "او هیکل بسیار خوبی دارد و خیلی جذابی است!" پپ در حالی این اظهار نظر را انجام داد که صحبت های قبلی اش در خصوص کنار گذاشتن فیلیپس به خاطر اضافه وزن با انتقاد هواداران مواجه شده  بود که معتقد بودند نیاز به این همه صداقت و گفتن مسائل خانوادگی نبود.

گواردیولا در مورد شرایط فیلیپس در ادامه فصل گفت: باید ببینیم چه می شود. کالوین اول فصل را به خاطر عمل جراحی شانه از دست داد. او تمام تلاش خود را برای بازی در جام جهانی انجام داد و این موضوع فقط به خاطر آمادگی بدنی و اضافه وزن او نیست. کالوین باید بفهمد که چه کارهایی را باید انجام دهد و چه وظایفی دارد و این به زمان نیاز دارد. امیدوارم که بتواند هر چه زودتر بازی کند.

دیدگاه‌ها