کد خبر : 1861794 | 08 دی 1401 ساعت 14:28 | 51.5K بازدید | 15 دیدگاه

ویرژیل فن دایک:

پس از شکست برابر آرژانتین 2 شب نخوابیدم

ویرژیل فن دایک، ستاره تیم ملی هلند، که برابر آرژانتین یک پنالتی مهم را از دست داد، از شرایط سخت روحی خودش پس از آن بازی گفت.

پس از شکست برابر آرژانتین 2 شب نخوابیدم

به گزارش "ورزش سه"، هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی پشت سد آرژانتین ماند در حالی که توانسته بود بازی 2-0 باخته را در دقایق پایانی با تساوی عوض کند. کار به دو وقت اضافه کشیده شد و در نهایت ضیافت پنالتی ها تعیین کننده تیم پیروز شد. امیلیانو مارتینز، گلر آرژانتین، دو پنالتی را مهار کرد تا آلبی سلسته راهی نیمه نهایی شود. یکی از پنالتی ها را ویرژیل فن دایک خراب کرد.

1769664

مدافع تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول، اعتراف کرد که روزها و شب های سختی را پس از شکست برابر آرژانتین پشت سر گذاشت:« دو روز پس از شکست مقابل آرژانتین قادر به انجام هیچ کاری نبودم. دو شب نتوانستم بخوابم و فقط به پنالتی ای که خراب کرده بودم، فکر می کردم. واقعا چیزی تا نیمه نهایی جام جهانی فاصله نداشتیم، به خصوص که بازی 2-0 باخته را مساوی کرده بودیم. از بخت بد یک پنالتی مهم را خراب کردم و برایم بسیار دردناک بود. واقعا یکی دو روز پس از شکست مقابل آرژانتین بسیار سخت گذشت.»

1786000

فن دایک ادامه داد:«از فوتبال و جام جهانی فاصله گرفتم و سعی کردم اوقاتم را با خانواده پشت سر بگذارم که مهمترین در زندگی هستند. پس از کمی استراحت به لیورپول برگشتم و حالا از لحاظ ذهنی کاملا به شرایط خوبی رسیده ام. جام جهانی دیگر برایم تمام شده و فقط روی بازی های لیورپول تمرکز دارم.»

دیدگاه‌ها