کد خبر : 1861833 | 08 دی 1401 ساعت 19:29 | 35.3K بازدید | 13 دیدگاه

فقط می‌خواستم ناراحتی‌ام از نبود تماشاگر را بیان کنم

توضیح پورعلی‌گنجی درباره حواشی شکل گرفته

مرتضی پورعلی گنجی بعد از گفت و گویی که با خبرنگار "ورزش سه" داشت حالا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است.

توضیح پورعلی‌گنجی درباره حواشی شکل گرفته

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه و ملی پوش پرسپولیس امروز گفت و گویی با خبرنگار ما انجام داد که بازتاب گسترده ای پیدا کرد. او در این گفت و گو اعلام کرده بود که برای بازی کردن مقابل چشم هواداران فوتبال ایران به لیگ برتر برگشته و حالا از اینکه بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود، ناراحت است. پورعلی گنجی همچنین از احتمال جدایی خود با این شرایط خبر داده بود.

بعد از این مصاحبه حواشی متعددی پیرامون پورعلی گنجی شکل گرفت و برخی تعبیرهای نادرستی از صحبت های این مدافع داشتند که باعث شد او توضیحی را در این باره ارائه بدهد.

پورعلی گنجی در این خصوص گفته است: این درست است که پرسپولیس پرافتخارترین، پرعنوان‌ترین و پرستاره‌ترین تیم فوتبال باشگاهی ایران است اما در واقع تفاوت اصلی تیم من با بقیه تیم‌های فوتبال توی ایران، در یک کلمه خلاصه می‌شود: "هوادار".

1785960

او ادامه داد: از دیروز بحثی درباره من راه افتاده و موضوع جدایی من مطرح شده. این مسئله در مصاحبه‌ای که با "ورزش سه" هم داشتم به آن پرداخته شده و حالا که یک نصف روز از این مصاحبه می‌گذرد، می‌بینم حرفایم باعث شده خیلی از طرفداران پرسپولیس از دست من ناراحت شوند، در حالی که منظور واقعی من در اون مصاحبه چیز دیگری بود.

مدافع ملی پوش پرسپولیس همچنین گفت: راستش من همیشه دوست داشتم در قلب دفاع پرسپولیس بازی کنم و تجربه تشویق شدن و نفس به نفس شدن با این هوادار پرشور را داشته باشم؛ هواداری که این روزها حالش مثل خود من خوب نیست و جایش در ورزشگاه خیلی خالی است.

پورعلی گنجی افزود: من در صحبت‌هایم قصد داشتم نارضایتی خودم را از این موضوع اعلام کنم؛ اینکه چرا ما و شما از همدیگه دور افتادیم و نمی‌توانیم بودن کنار هم را تجربه کنیم و اینجوری به این فعالیت روزانه‌مان در این روزهای سخت، حداقل یک معنی حداقلی بدیم.

او صحبت های خود را اینطور به پایان برد: از همینجا دوست دارم صورت تک تک طرفدارایی رو که به شکل های مختلف بابت این مصاحبه از من گله کردند یا از من توضیح خواستند یا باعث ناراحتی شان شدم را ببوسم و به آنها بگویم بودن یا نبودن یکی مثل من زیاد مهم نیست؛ اصل کار شمایید، شمایید که باید باشید. همین.

دیدگاه‌ها