کد خبر : 1861843 | 08 دی 1401 ساعت 20:38 | 26.1K بازدید | 12 دیدگاه

حواسمان به بازی گل‌گهر و پرسپولیس نیز هست

ساپینتو: احساس می‌کنم قایدی فردا گل می‌زند

سرمربی استقلال می گوید که بازیکنانش در طول این هفته خوب کار کرده و آماده بازی فردا هستند.

ساپینتو: احساس می‌کنم قایدی فردا گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و مس رفسنجان فردا در دیداری حساس از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می روند. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان با حضور در هتل المپیک، در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ساپینتو در ابتدای این کنفرانس مطبوعاتی گفت: فردا ما با یک تیمی بازی داریم که در لیگ خوب ظاهر شده است. آنها یک باخت داشته اند و بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده اند و فقط چهار گل دریافت کرده اند. این یک هشدار خیلی بزرگ برای ماست، چون در بازی فردا کار ما خیلی سخت خواهد شد.

1786064

* هفته سختی بود، بازیکنان زیادی را نداریم
تعداد زیادی از بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار نداریم. یک هفته بسیار سخت را سپری کردیم و حتی برای بازیکنان دیگر که تاکنون بازی نکرده اند، فرصت خوبی خواهد بود تا ارزش های خودشان را نشان دهند و ثابت کنند لایق داشتن یک فرصت هستند. البته که ما این سه امتیاز را لازم داریم. دوست داریم در صدر جدول به کارمان ادامه دهیم.

* حواسمان به بازی گل‌گهر و پرسپولیس نیز هست
روی بازی خودمان تمرکز داریم و حواسمان به بازی شنبه میان پرسپولیس و گل گهر نیز هست. باید کار خودمان را انجام دهیم و روی کار خودمان تمرکز کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم که کارمان را در صدر جدول ادامه دهیم. در طول این هفته، بازیکنان خیلی خوب کار کرده و پر انگیزه هستند و برای این بازی نیز آماده هستیم.

ویدئو: 268480

* امیدوارم داور، اشتباهات بازی با گل گهر را تکرار نکند
یک چیز خیلی مهم در رابطه با بازی فردا وجود دارد و آن به داور مسابقه مربوط می شود. او در بازی با گل گهر اشتباه خیلی فاحشی را انجام داد و بدون اینکه کاری انجام داده باشم، من را اخراج کرد. امیدوارم این کار را دوباره تکرار نکند و در این بازی اشتباه نکند. من واقعا لایق احترام هستم چون به همه احترام می گذارم. اینگونه اتفاقات نباید تکرار شود. چیزی که باعث شد من سه بازی را از دست بدهم.

* ما هم مانند دیگر تیم ها در وضعیت 100 درصدی نیستیم
شروع بد در 2 بازی قبل؟ من تمامی انتقادات سازنده را قبول می کنم و به آن احترام می گذارم. به نظر من تمامی بازی ها دشوارند. قبل از اینکه یک ماه و 20 روز گذشته را شروع کنیم، گفته بودم که روی فرم هستیم و علاقه ای به توقف مسابقات نداریم. مدت زیادی گذشت، مصدومیت ها شروع شد و برای بازی فردا نیز چند بازیکن را در اختیار نداریم. حتی با وجود اینکه ما در 100 درصد آمادگی خودمان قرار نداریم، اما فکر می کنم که دیگر تیم ها نیز اینگونه هستند. همه دارند خودشان را دوباره بازسازی می کنند. ولی نتایج خوب بوده است. با وجود اینکه حتی به بیشترین میزان توانایی خودمان نرسیده ایم اما عملکرد خوب بوده است. فردا نیز فقط هدفمان کسب پیروزی است.

1786065

*  زمین تمرین کمپ باعث شد نبود امکانات را فراموش کنیم 
کمپ حجازی؟ زمین چمن خوب است اما هنوز امکانات آنجا کامل نیست. حتی خود من اتاق، دوش، سرویس بهداشتی یا رختکن ندارم. ما بخش ریکاوری نداریم. چند مورد است که باید سریعا انجام شود. ولی با این وجود، زمین تمرین از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است و این باعث شده مشکلات را فراموش کنیم. مهمترین قسمت این است که ما دنبال زمین خیلی خوبی بودیم که خوشبختانه این را در اختیار داریم. روز قبل از بازی با صنعت نفت نیز زمین تمرین نداشتیم. امیدوارم که این شرایط بهبود پیدا کند. واقعا من، کادرفنی و همکارانم از جان و دل مایه می گذاریم. صد البته با یک زمین تمرین خیلی خوب می توانیم خودمان را بهتر آماده کنیم و به کیفیت عالی برسیم.

* بازیکنان باید فردا توانایی هایشان را نشان دهند
غیبت محبی؟ همانطور که گفتم اگر به من باشد، دوست دارم 27 بازیکن داشته باشم. محبی نیز برای ما مهم است. بازیکنان دیگری داریم که فرصت بازی نداشته اند و آنها نیز برای ما مهم هستند. ولی من اطمینان 100 درصد به بازیکنانی دارم که قرار است به میدان بروند و کار را شروع کنند. بازیکنانی را داریم که انگیزه مضاعفی برای بازی فردا دارند که بازی را آغاز کنند. آنها نیز باید توانایی هایشان را به من نشان دهند و از این فرصت استفاده کنند. آنها باید به مربی ثابت کنند که لیاقتشان از این بیشتر است.

* ما اکنون نیز در صدر جدول هستیم
صدرنشینی تا قبل از بازی پرسپولیس؟ ما همین الان هم صدر جدول هستیم. تنها نیستیم اما صدر جدول هستیم. دوست داریم کار خود را انجام دهیم و به بازی خودمان فکر کنیم. مهم‌تر از بازی پرسپولیس، بازی خودمان است و نمی‌خواهیم ۳ امتیاز بازی را از دست بدهیم و منتظر هدف خوبمان برای بازی فردا هستیم.

ویدئو: 268488

* احساس می کنم قایدی در بازی فردا گل بزند
افت مهاجمان استقلال بعد از جام جهانی؟ به نظر من، این بازیکنان دیر یا زود گل خواهند زد. این بازیکنان فرصت‌ها را ایجاد می‌کنند. احساس می‌کنم که قایدی  فردا در بازی با مس رفسنجان گل می‌زند. این احساس من است. بازیکنانی که گل نزدند، می‌توانند گل بزنند. گام به گام بهتر می شوند. ما هنوز به فرم صددرصد خود نرسیده ایم. من تمامی تیم ها را نگاه کرده ام. بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم. این بازیکنان با اعتماد به نفس خوب، به شرایط مطلوب خود خواهند رسید و به تیم کمک می‌کنند.

* قایدی و محبی روحیه خوبی دارند
تاثیر حضور نداشتن قایدی و محبی در لیست جام جهانی؟ آن‌ها روحیه خوبی دارند. وقتی لیست تیم ملی آمد، چند بازیکن من روحیه خوبی نداشتند و ناراحت بودند، اما آن شرایط گذشته و الان تمرکز تیم برگشته است و آن بازیکنان دیر یا زود فوتبال مطلوب خوب خود را نشان خواهند داد.

* نبود بازیکنان برای بازی فردا، دغدغه من است
دغدغه برای فردا؟  دغدغه من، نبود برخی بازیکنان تیم است و امیدوارم پس از بازی با مس رفسنجان، تمام بازیکنان را ریکاوری کنیم و در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها