کد خبر : 1861938 | 09 دی 1401 ساعت 16:29 | 19K بازدید | 3 دیدگاه

به نمایندگی از امیر قلعه نویی

الهویی: حرفهای علیه گل‌محمدی را محکوم می‌کنیم

الهویی می‌گوید تلاش می‌کنند با نمایش خوب مقابل پرسپولیس یک قدم فوتبال سیرجان را جلوتر ببرند.

الهویی: حرفهای علیه گل‌محمدی را محکوم می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، مربی گل‌گهر سیرجان کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس را با صحبت از یحیی گل‌محمدی شروع کرد و گفت: یحیی گل‌محمدی شخصی است که سالها در فوتبال ایران چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن جایگاه موفق و بالایی داشته است. از نظر فنی و اخلاقی قداست ایشان که معلم هم بوده باید حفظ شود. اتفاقی که هفته گذشته رخ داد باعث ناراحتی همه ما شد. من به نمایندگی از آقای قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر عرض می‌کنم که احترام آقای گل‌محمدی به عنوان مربی مردمی و مربی‌ای که حافظ منافع مردم بوده واجب است؛ ما حرف‌هایی که علیه ایشان زده شد را محکوم می‌کنیم.

الهویی ادامه داد: به تیم پرسپولیس خوشامد می‌گوییم. فرصت خوبی برای تیم ما است که مجددا بتوانند کیفیت، جایگاه و سبک و مدل خود را به فوتبال ایران نشان دهند. اتفاقی که قبلا هم افتاده بود ولی فردا باید یک قدم جلوتر از سالهای قبل باشیم و دنبال این باشیم که کیفیت بالاتری ارائه دهیم و شخصیت بالای خود را نشان دهیم. مطمئنیم با تمریناتی که کردیم فردا این را نشان خواهیم داد اما فراموش نکنیم که پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد و سرمربی این تیم هم یکی از مربیان موفق لیگ برتر بوده است. شاید اگر بخواهید از مربیان موفق لیگ در این چند دهه نام ببرید آقای قلعه‌نویی و بعد از آن آقای گل‌محمدی است.

1786300

او ادامه داد: فکر می‌کنم دیدار فردا تاکتیکی و با کیفیت خواهد بود چون هم گل‌گهر تیمی تهاجمی است و تیم پرسپولیس هم باتوجه به مهره‌هایی که دارد فوتبال تهاجمی خوبی را ارائه می‌دهد. فردا انتظار بازی تاکتیکی و با کیفیتی را داریم ولی ما همه هم‌قسم شده‌ایم که فردا یک قدم فوتبال گل‌گهر و استان سیرجان را جلوتر ببریم. امیدوارم کم اشتباه باشیم تا بتوانیم به اندازه کیفیت‌مان نتیجه مطلوب هم به دست آوریم‌.

الهویی در مورد غایبان تیم‌شان گفت: مصدوم، مهران گلزاری را داریم و وسلی هم آماده شده و فقط کارهای بدنی را انجام می‌دهد که به تیم برسد. از هفته آینده هردو در اختیار کادرفنی هستند و مصدوم دیگری نداریم.

او در مورد احتمال قهرمانی گل‌گهر در نیم فصل گفت: در طول ۲۱ دوره قبلی لیگ برتر به هیچ قهرمان نیم فصلی جام نداده‌اند. اهداف باشگاه گل گهر بالاتر از عناوینی است که فردا جا به جا شود. ما اهداف بزرگی برای پایان فصل داریم و تا روز آخر می‌جنگیم تا دل مردم سیرجان و کارگران شرکت گل گهر را شاد کنیم تا این راه به سمت افتخارات بیشتر ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها