کد خبر : 1862039 | 10 دی 1401 ساعت 00:45 | 46.3K بازدید | 20 دیدگاه

دبل گل بخودی در یک نیمه

فوتبال 2022 با یک اتفاق باورنکردنی تمام می‌شود

در شبی که لسترسیتی خیلی زود در آنفیلد از لیورپول پیش افتاد، دو گل به خودی عجیب از مدافع بلژیکی میهمان، نتیجه را به سود شاگردان یورگن کلوپ کرد.

فوتبال 2022 با یک اتفاق باورنکردنی تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در هفته هجدهم لیگ برتر میهمان لسترسیتی است و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که تیم ملی میهمان به گل رسید. ناهماهنگی مدافعان میانی لیورپول باعث شد تا کیه‌ران دروزبری هال، دروازه آلیسون بکر را باز کند.
بعد از این گل لیورپولی‌ها تلاش می‌کردند تا با دراختیار گرفتن توپ و میدان، بر بازی مسلط شوند و به گل تساوی دست پیدا کنند اما این بازیکنان لستر بودند که با پرس از جلوی زمین، صاحب موقعیت‌های بیشتری شدند.
جریان بازی به شکلی بود که به نظر می‌رسد حداقل نیمه اول با برتری لسترسیتی به پایان خواهد رسید اما ناگهان لیورپولی‌ها صاحب یک ستاره شدند که در فاصله 7 دقیقه، دو گل برای این تیم به ثمر رساند؛ ستاره‌ای که البته پیراهن آبی پوشیده بود و در قلب خط دفاعی حریف بازی می‌کرد: ووت فاس.
ابتدا در دقیقه 38 بود که ارسال زمینی و کم خطر ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست وارد محوطه جریمه لسترسیتی شد و فاس در حالی که اصلا توسط بازیکنان حریف تحت فشار قرار نداشت، سعی کرد توپ را دور کند اما ضربه نامتعادل او نه تنها باعث دور شدن توپ نشد که کمانه کرد و از بالای سر دنی وارد، دروازه‌بان ولزی لستر، به شکلی عجیب وارد دروازه شد.

1786505
1786506

لیورپولی‌ها که به بازی برگشته بودند، در دقایق پایانی حملات بیشتری روی دروازه لستر ترتیب دادند و البته باز هم این فاس بود که در نقش گلزن قرمزها ظاهر شد.
این بار روی یک حمله سریع بود که داروین نونیز با دنی وارد تک به تک شد و ضربه اش را از بالای دست‌های دروازه بان حریف عبور کرد اما توپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد ولی فاس که سراسیمه به مقابل دروازه رسیده بود و قصد داشت توپ را از بالای دروازه به بیرون بزند، توپ را به زیر طاق دروازه کوبید تا در عین ناباوری، دومین گل به خودی‌اش را در این دیدار به ثمر برساند و این لیورپولی‌ها باشند که با برتری 2-1 راهی رختکن شوند. 

1786512

دیدگاه‌ها