کد خبر : 1862130 | 10 دی 1401 ساعت 15:05 | 81.4K بازدید | 39 دیدگاه

سه تغییر بزرگ یحیی بری جدال بزرگ با قلعه‌نویی

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر مشخص شد

سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با غیبت امید عالیشاه و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و جدایی یورگن لوکادیا و البته سرماخوردگی کمال کامیابی نیا، یحیی گل محمدی با توجه به پتانسیلی که در اختیار دارد، ترکیب تیمش را برابر گل گهر سیرجان انتخاب کرده است.

در ترکیب امروز پرسپولیس نکته جالب بازگشت دوباره علی نعمتی و محمد عمری به ترکیب اصلی است.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی گنجی
گئورگی گولسیانی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
مهدی ترابی
محمد عمری
سینا اسدبیگی
سعید صادقی
وحید امیری

علیرضا بیرانوند مطابق دیدارهای قبلی در ترکیب اصلی حاضر شده و در قلب دفاعی نیز شاهد حضور مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی خواهیم بود.
در سمت چپ اما علی نعمتی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و در سمت مخالف نیز دانیال اسماعیلی فر برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت.

با توجه به سرماخوردگی کمال کامیابی نیا، این بازیکن از ترکیب اصلی خارج شده تا سینا اسدبیگی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگردد و در کنار میلاد سرلک قرار گیرد.

خروج سیامک نعمتی نسبت به بازی قبلی دیگر تغییر ترکیب پرسپولیس توسط یحیی گل محمدی است تا محمد عمری جانشین این بازیکن شود و باید دید قادر خواهد بود سورپرایز این تیم برابر تیم امیر قلعه نویی لقب گیرد یا خیر.

سعید صادقی، مهدی ترابی و وحید امیری نیز دیگر نفراتی است که در ترکیب سرخپوشان حاضر هستند و در فاز تهاجمی و در روزهایی که شیخ دیاباته در دسترس نیست و لوکادیا جدا شده و حامد پاکدل و عبدی نیز فرصت بازی نمی‌یابند، وظیفه گلزنی و ایجاد موقعیت را برعهده خواهند داشت.

دیدگاه‌ها