کد خبر : 1862197 | 10 دی 1401 ساعت 19:28 | 7.6K بازدید | 13 دیدگاه

سرخی روبرتو: لاهوز با کارت‌هایش نفس بازی را گرفت!

سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، با انتقاد از ماتئو لاهوز داور دیدار امشب این تیم مقابل اسپانیول گفت او با کارتهای متعدد باعث کاهش کیفت بازی شده است.

سرخی روبرتو: لاهوز با کارت‌هایش نفس بازی را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. بارسا خیلی زود به گل رسید ولی در ادامه نتوانست گل دوم را وارد دروازه اسپانیول کند تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان برسد.

در نیمه دوم اما قضاوت ماتئو لاهوز بسیار جنجالی بود. او یک بازیکن از هر تیم را اخراج کرد و چندین کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد. سرخی روبرتو به همین خاطر از داوری لاهوز انتقاد کرده و گفت کارتهای متعدد او نفس بازی را در نیمه دوم گرفت.

1786818

لاهوز با کارت‌های متعدد نفس بازی را گرفت
ما می‌خواستیم از این بازی با پیروزی خارج بشویم و با اختلاف امتیاز صدرنشین باشیم. به نظرم در نیمه اول خیلی خوب بودیم. اما نتوانستیم به اندازه کافی گلزنی کنیم تا در ادامه با خیال راحت به کارمان ادامه بدهیم. در نیمه دوم شاهد کارت‌های متعدد داور بودیم و چند اخراج بودیم. بازی خیلی متوقف شود. این کیفیت بازی را کاهش داد.

اخراج یوردی آلبا
من از خودش پرسیدم و یوردی هم نمی‌دانست چرا اخراج شده است. من حتی نمی‌دانستم یک کارت زرد داشته. یوردی گفت به داور حرف بدی نزده است. من و سایر بازیکنان بارسا واقعا تعجب کرده بودیم که چرا او اخراج شد.

گل تساوی اسپانیول از روی نقطه پنالتی
ما می‌خواستیم به گل دوم دست پیدا کنیم چون با یک گل هیچوقت نمی‌شود از پیروزی مطمئن بود. در مورد پنالتی‌ای که داور برای حریف گرفت من در جایی نبودم که صحنه را خوب ببینم ولی حدس می‌زنم بازیکن ما پای بازیکن اسپانیول را لگد کرده بود.

دیدگاه‌ها