کد خبر : 1862224 | 11 دی 1401 ساعت 00:04 | 8.2K بازدید | 5 دیدگاه

حداقل یک پاس گل سهم اسلامی بود(عکس)

مهاجم نساجی مازندران علی‌رغم نمایش درخشان مقابل تراکتور سهم خود را از این بازی نگرفت!

حداقل یک پاس گل سهم اسلامی بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری دو گله نساجی مازندران مقابل تراکتور در شرایطی به دست آمد که این تیم می‌توانست به گل‌های بیشتر هم در این مسابقه برسد، اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر کاری کرد تا در کنار تثبیت اختلاف دو گله، پاس‌های طلایی کریم اسلامی هم تبدیل به گل نشود.

کریم اسلامی که پیش از این مسابقه با سه گل یکی از بهترین گلزنان نساجی مازندران به حساب می‌آمد و یک پاس گل هم داده و دو پنالتی هم گرفته بود، در دیدار مقابل تراکتور هم پرتلاش و دونده ظاهر شد، اما با وجود نمایش شایسته در این بازی موقعیت‌سازی‌های او یکی پس از دیگری توسط هم‌تیمی‌هایش از دست رفت.

اسلامی که تجربه گلزنی مقابل تراکتور را دارد، در دیدار هفته چهاردهم رویه متفاوتی پیش گرفت و به جای گلزنی، روی دادن پاس گل برنامه داشت که علی‌رغم تاثیرگذاری و گرفتنِ خطای منجر به گل دوم تیمش، سه پاس در عمق عالی او تبدیل به گل نشد.

مهاجم با تجربه نساجی مازندران در دقیقه ۷۸ در موقعیت سه به تک با یک پاس در عمق رضا جعفری را در شرایط عالی گلزنی قرار داد که ضربه چیپ او از کنار دروازه تراکتور رد شد و دو دقیقه پس از این اتفاق هم دوباره پاس در عمق تماشایی کریم اسلامی برای علی شجاعی، با شوت بی‌دقت این بازیکن بی‌ثمر ماند.

1786905

دیدگاه‌ها