کد خبر : 1862276 | 11 دی 1401 ساعت 11:45 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

از پرسپولیس حداقل یک امتیاز می‌خواهیم

جعفری: مطهری گفت از این کانال گل می‌زنی

زننده گل اول نساجی در مقابل تراکتور می‌گوید، حمید مطهری شب قبل از بازی به او گفته بود که در صورت اقدام به شوتزنی، دروازه تراکتور را باز خواهد کرد.

جعفری: مطهری گفت از این کانال گل می‌زنی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر، نساجی مازندران با دو گل تراکتور را شکست داد و آنها را با دست خالی روانه تبریز کرد. شاگردان حمید مطهری با این برتری، بیست امتیازی شدند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

رضا جعفری هافبک نساجی که گل اول تیمش را در این دیدار به ثمر رساند در خصوص اتفاقات بازی و گلزنی‌اش به خبرنگار ما گفت: دو تیم فیزیکی و تقریبا برابر بازی کردند، خدا را شکر توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم و هواداران را شاد کنیم چرا که چند هفته اخیر روند نتیجه‌گیری تیم چندان خوب نبود. امیدوارم با ثبات در شکل بازی و نتیجه‌گیری، شخصیتی که در حد نام بزرگ نساجی است، به تیم دهیم.

وی در مورد گلزنی ادامه داد: خوشحالم که پایم به گلزنی باز شد، گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش همه بازیکنان بود. جو تیم ما به شکلی است، هر بازیکنی گل بزند، تمام بازیکنان خوشحال می‌شوند. شب قبل از بازی حمید‌خان از روی فیلم آنالیز گفته بود، با استفاده از نیم فضاها و اقدام به شوتزنی می‌توانم دروازه تراکتور را باز کنم و همین اتفاق هم افتاد. آقای مطهری بعد از به ثمر رسیدن گل نیز گفت دیدی گفتم از این کانال باید شوت بزنی! خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم تعداد مربیانی مثل حمید‌خان در فوتبال ایران افزایش پیدا کند و شاهد پیشرفت بازیکنان و فوتبال‌مان باشیم.

1786878

هافبک نساجی درباره حملات تراکتور در ۲۰ دقیقه ابتدایی گفت: همانطور که گفتم بازی برابر بود و هر لحظه ممکن بود یکی از دو تیم به گل برسند، تراکتور در بیست دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بود و حملات خطرناک‌تری ترتيب داد اما خدا را شکر توانستیم با دو گل به موقع، جریان و در نهایت نتیجه بازی را مال خود کنیم. به هر حال فوتبال همین است؛ هر تیمی که از موقعیت‌هایش‌ بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد.

جعفری در مورد شرایط نساجی در جدول اظهار داشت: در چند بازی از جمله دیدار با تیم‌های صنعت نفت و ملوان در خانه، به سادگی امتیاز از دست دادیم، اگر امتیازات این دو دیدار را کسب می‌کردیم جایگاه‌مان‌ در جدول بهتر از حالا بود.
احترام خاصی برای هر دو تیم قائلم اما به هر حال بازی‌های راحت تری نسبت به تقابل با تراکتور و فولادی‌ بود که در ورزشگاه شهید وطنی مغلوب نساجی شدند.

وی در پایان درباره بازی هفته آینده نساجی مقابل پرسپولیس اضافه کرد: بازی کردن برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی ایجاد انگیزه می‌کند. سرخپوشان پایتخت تیمی با شخصیت  هستند و سرمربی بسیار خوبی دارند اما نساجی هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌رویم تا با ارائه فوتبالی منطقی، حداقل یک امتیاز از پرسپولیس بگيريم.

دیدگاه‌ها