کد خبر : 1862277 | 11 دی 1401 ساعت 11:48 | 16.6K بازدید | 9 دیدگاه

حمله تباس به وینیسیوس: از هیچ چیز اطلاع نداری!

خاویر تباس، رییس لالیگا، از اظهارات وینیسیوس جونیور درباره نژادپرستی در این لیگ بسیار عصبانی است.

حمله تباس به وینیسیوس: از هیچ چیز اطلاع نداری!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته و پس از شروع مجدد رقابت‌های لالیگا با پایان گرفتن وقفه برگزاری جام جهانی 2022 قطر به مصاف وایادولید رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
پس از پایان این بازی بود که هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی وایادولید شعارهای نژادپرستانه‌ای را علیه وینیسیوس جونیور سر دادند و اشیایی را به سمت او پرتاب کردند که این موضوع با ناراحتی شدید این بازیکن همراه شد. 
این بازیکن پس از این بازی در اینستاگرامش نوشت:« نژادپرست‌ها همچنان به ورزشگاه می‌آیند و به تماشایی بازی بزرگترین باشگاه جهان می‌نشینند و لالیگا همچنان هیچ واکنشی به آنها ندارد. من با افتخار به جشن گرفتن پیروزی‌های خودم و رئال ادامه خواهم داد. در نهایت سرنوشت من همین است.»

1786853

این اظهارات مطرح شده از سوی این ستاره برزیلی رئال مادرید باعث ناراحتی شدید رییس لالیگا شده که معتقد است سازمان تحت مدیریتش تلاشش را برای کاهش نژادپرستی انجام داده است. 
خاویر تباس در این باره به خبرنگاران گفت:« ما در لالیگا سال‌‎هاست که در حال مبارزه با مبحث نژادپرستی هستیم. این بسیار ناراحت کننده، غیرمنصفانه و نادرست که عبارتی مثل این که لالیگا هیچ کاری علیه نژادپرستی انجام نمی‌دهد را منتشر کنیم. اگر اطلاعاتی ندارید پس باید سعی کنید اطلاعاتی به دست بیاورید.»

دیدگاه‌ها