کد خبر : 1862278 | 11 دی 1401 ساعت 11:51 | 32.8K بازدید | 19 دیدگاه

حنانوف به جای سیامک نعمتی چقدر عجیب!

پس از مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر یک بازیکن غیر منتظره برای بازی در پست دفاع راست از روی نیمکت بلند شد.

حنانوف به جای سیامک نعمتی چقدر عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌ها در این فصل برای پست دفاع راست سراغ دانیال اسماعیلی‌فر رفتند و روی بازیکنان چند پسته‌ای مثل سیامک نعمتی و فرشاد فرجی برای آلترناتیو بازی در این پست حساب کردند.

در بازی با گل‌گهر نیز طبق معمول دانیال در ترکیب اصلی حضور داشت اما مصدومیت او در نیمه اول سبب شد یحیی دست به تعویض اجباری بزند. در شرایطی که تصور می‌شد فرشاد فرجی یا سیامک نعمتی به زمین بروند، وحدت حنانوف آماده رفتن به بازی شد.

وحدت که در این فصل فرصتی برای بازی پیدا نکرده بود این بار در یک پست جدید به کار گرفته شد. او فصل پیش در پست مدافع میانی بازی می‌کرد و توانایی بازی در هافبک دفاعی را نیز دارد اما این بار در قامت یک مدافع راست ظاهر شد.

این بازیکن ۲۲ساله تاجیکی بازی قابل قبول و کم اشتباهی از خود ارائه داد و در فاز دفاعی نیز بسیار موثر نشان داد و به کمک پورعلی‌گنجی و گولسیانی آمد.

یحیی گل‌محمدی در مورد بازی نکردن سیامک نعمتی و عبدی گفته بود آنها بنا به دلایلی امروز بازی نکردند و دلیل نمی‌شود که کیفیت‌شان با سایر بازیکنان فرق داشته باشد. به هرحال دلایل یحیی برای این تغییر فرصت خوبی برای وحدت حنانوف به وجود آورد.

دیدگاه‌ها