کد خبر : 1862318 | 11 دی 1401 ساعت 16:39 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

نقشه حسین خانی برای دفاع مس جواب داد

مس کرمان طی دو بازی اخیر خود در فاز دفاعی عملکرد خوبی با دو کلین شیت به جا گذاشته است.

نقشه حسین خانی برای دفاع مس جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو شکست مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان، اکنون شاگردان فرزاد حسین خانی طی دو تقابل اخیر خود موفق به کسب نتیجه شده‌اند تا امیدوار به فرار از منطقه سقوط باشند.

آنها طی دو دیدار اخیر خود با بسته نگه داشتن دروازه‌شان و کلین شیت، برابر سپاهان مدعی و همچنین ملوان اوج گرفته، موفق به کسب نتیجه شده‌اند تا اکنون با امیدواری بیشتری مهیای آخرین دیدار نیم فصل برابر نفت آبادان شوند.

کرمانی‌ها که طی 12 بازی ابتدایی فصل 14 گل دریافت کرده بودند، اکنون با تدابیر دفاعی فرزاد حسین خانی شرایط متفاوتی را دنبال می‌کنند. یکی از اقدامات سرمربی جوان مس کرمان که توانسته حسرت هفت ساله این تیم برای صعود به لیگ برتر را پایان دهد، استفاده از محمد ستاری در دفاع میانی بود که تا اینجا به خوبی جواب داده است. مدافع چپ پای اسبق تیم‌های پیکان، ذوب آهن و هوادار، در این فصل با حضور در مس کرمان به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در پست‌های مختلف به کار گرفته شده و اکنون در قلب دفاعی نیز توانسته انتظارات کادرفنی را به خوبی به انجام برساند تا با سود بردن از تجربه خود طی این دیدارهای بتواند رضایت حسین خانی را هم جلب کند.

مس کرمان اکنون با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و دیدار با نفت آبادان از اهمیت زیادی برای فرزاد حسین خانی برخوردار است و سرمربی نارنجی‌پوشان امیدوار است با کسب نتیجه دلخواه از این بازی، فاصله خود را با حریف در جدول به چهار امتیاز رسانده و از منطقه خطر دور شود.

دیدگاه‌ها