کد خبر : 1862337 | 11 دی 1401 ساعت 16:27 | 16.6K بازدید | 22 دیدگاه

عکس و ویدئوی گل‌گهر: زخم و پنالتی!

مرتضی تبریزی شب گذشته لنگ لنگان استادیوم قاسم سلیمانی سیرجان را ترک کرد.

عکس و ویدئوی گل‌گهر: زخم و پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز بازی دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر گرم نشده بود که ضربه سر استنلی کی‌روش دیگر مهاجم گل‌گهر یعنی مرتضی تبریزی را در موقعیت خوبی قرار داد ولی او به محض رسیدن توپ در حالی که دویدن در کورس با علی نعمتی را آغاز کرده بود نقش بر زمین شد. این صحنه به قدری سریع اتفاق افتاد که داور مسابقه برای چند صدم ثانیه از آن عبور کرد ولی سپس با تایید کمک دارو اول برگشت و بلافاصله با دمیدن در سوتش نقطه پنالتی را نشان داد.
این یکی از مهم‌ترین اتفاقات مسابقه حساس گل‌گهر و پرسپولیس بود که جریان مسابقه را تحت تاثیر قرار داد. امین پورعلی پشت ضربه پنالتی ایستاد و بیرانوند با آمادگی کامل مقابل او ایستادگی کرد تا پرسپولیس به بازی برگردد و در ادامه با ارائه عملکرد بهتر دو گل هم به شاگردان امیر قلعه‌نویی بزند.
اما چه در هنگام اعلام پنالتی و چه پس از این مسابقه از سوی پرسپولیسی‌ها اعتراضات زیادی نسبت به گرفتن این پنالتی مطرح شد و آنها معتقد بودند که برخوردی میان تبریزی و نعمتی صورت نگرفته است.

ویدئو: 268742

با این حال وقتی سوت پایان مسابقه زده شد تبریزی لنگ لنگان در حال رفتن به رختکن از روی نیمکت پس از خوش و بش با پورعلی گنجی بود و در میکسدزون نیز در حالی که نمی‌توانست درست راه برود با نشان دادن پای خود به خبرنگاران تاکید کرد که ضربه مدافع پرسپولیس مانع حرکت او شده است.
عکسی که از پشت ساق پای تبریزی گرفته شده هم این موضوع را نشان می‌دهد که علی نعمتی با استوک‌های خود پشت پای تبریزی را زده است و مهاجم گل‌گهر زخم‌های خود را ناشی از همین برخورد می‌داند.

1787075

علاوه بر این باشگاه گل‌گهر نیز با انتشار ویدئویی از لحظه برخورد استوک نعمتی با آشیل پای تبریزی بر درستی پنالتی گرفته شده توسط امیرسامان سلطانی داور جوان مسابقه تاکید کرده است.

دیدگاه‌ها