کد خبر : 1862348 | 11 دی 1401 ساعت 17:02 | 38.1K بازدید | 12 دیدگاه

رویانیان: هشت سال است خواهش می‌کنم پولم را بدهید

خانه مدیرعامل پرسپولیس، ثروتی که به یغما رفت!

محمد رویانیان که در دوره حضورش در پرسپولیس زمینه ساز خریدهای بزرگی برای این باشگاه بود، اکنون بابت مطالبات خود علیه باشگاه حکم قضایی گرفته است.

 خانه مدیرعامل پرسپولیس، ثروتی که به یغما رفت!

به گزارش "ورزش سه"، رویانیان که در دوره حضورش در پرسپولیس توانسته بود ستاره‌های بزرگی را جذب کند، اکنون بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از دوره مدیریتش، همچنان درگیر پرونده بزرگی است که در آن مقطع آن را دنبال کرده بود.

مدیرعامل پرسپولیس مدعی است در آن مقطع از مدیریتش در این باشگاه برای تامین بودجه اضطراری مجبور شده که سند خانه شخصی‌اش را در رهن بانک قرار دهد اما بعد از کناره‌گیری از مدیرعاملی باشگاه و عدم پرداخت مطالبات آن مقطع خانه‌اش توسط بانک مصادره شده و طی سالیان اخیر مستاجر شده است.

رویانیان که چندی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس و گفتگو با عضو هیات مدیره سرخپوشان پیگیر این پرونده شده بود، در این خصوص اینطور توضیح داده است: من حکم قضایی دارم، ولی یک سال است اقدامی نکردم. البته با جرائمش بیشتر از این مقدار است و طلب من حدود چهار میلیارد می‌شود. الان که حکم صادر شده و حق من هم است خواستم پولم را بدهند. وقتی مدیری خانه و زندگی‌اش را می‌فروشد و خرج باشگاه می‌کند، باید حقش پرداخت شود. ما هم آن زمان سرمایه زندگی‌مان را فروختیم.

مدیرعامل اسبق سرخپوشان در خصوص این وام که با رهن خانه‌اش همراه شده بود گفت: یک وام برای باشگاه گرفتم و از ما سند می‌خواستند. ما هم عجله داشتیم و مجبور شدیم سند خانه‌مان را بگذاریم. الان هم شش هفت سال است خانه‌ام را از دست دادم و مستأجرم. با این طلب من هم یک خانه 50 متری در پایین شهر بیشتر نمی‌دهند. من خانه 170 متری‌‌ام در نقطه خوب تهران را برای باشگاه گذاشتم. بعد از یک عمر کار و تلاش و فروش هر چه در خانه داشتیم و یک زمین پدری در مازندران، آن خانه را خریده بودیم که آنهم برای باشگاه پرسپولیس رفت! من با طلب الانم هر نقطه‌ای خانه بخرم بیشتر از 60، 70 متر نخواهد شد. حق من حداقل زندگی در یک خانه برای خودم است، ولی از آن محروم شدم. از هیچکس هم گله نکردم و 9 سال است وضعیتم اینطور است.

رویانیان در واکنش به این سوال که آیا در صورتی که باشگاه مطالبات وی را پرداخت نکند، شکایت خود را دنبال خواهد کرد اینطور گفت: من تلاش کردم تا الان این کار را نکنم. دوست ندارم باشگاهی را که من مدیرعاملش بودم و هوادارانش به من محبت داشتند، نگران کنم. اصلاً دوست ندارم برای باشگاه دردسر درست کنم، به خاطر همین است که من یک سال است رایزنی می‌کنم. هشت سال است من از وزرای مختلف خواهش کردم پول خانه من را بدهند. خانه که رفت پولش را هم ندادند. خودشان هم گفتند برو شکایت کن تا پولت را بدهیم. دفتر وزیر سابق این حرف را زد و گفت از طریق مراجع قانونی اقدام کنم تا بتوانند پولم را بدهند. آقای سلطانی‌فر خودش هم ناراحت شده بود و به همین دلیل دفتر او به من گفت مسیر قانونی را طی کنم تا بتوانند پولم را بدهند، اما این اتفاق تا الان نیفتاده است.

باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌‌ای سازی به دنبال پرداخت بدهی‌هاست تا از این حیث دچار مشکل نشده و بتواند بار دیگر مجوز حضور در لیگ قهرمانان را دریافت کند. با این شرایط به نظر می‌رسد این باشگاه طی چند وقت آینده بتواند با تامین منابع لازم، مطالبات مربوط به مدیرعامل اسبق خود را نیز پرداخت کند.

دیدگاه‌ها