کد خبر : 1862379 | 11 دی 1401 ساعت 18:50 | 33.1K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای سان

گلر ملی‌پوش، جانشین دیبو مارتینز در استون ویلا

استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.

گلر ملی‌پوش، جانشین دیبو مارتینز در استون ویلا

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز پس از برگزاری جشن قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر و استراحت چند روزه بار دیگر به تمرینات ویلا برگشت و روز جمعه به صورت کاملا در تمرین این تیم حضور داشت. 
با این که گفته می‌شد او دروازه‌بان اول ویلا در بازی امروز برابر تاتنهام خواهد بود تا پس از گذشت تنها چند روز بار دیگر به رقابت با هوگو لوریس مشغول شود اما نظر اونای امری در این زمینه تغییر کرد و او در این بازی نیمکت نشین شده است.

1785836

 واکنش عجیب دیبو پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی و شادی های تمسخرآمیز او در جشن قهرمانی آرژانتین باعث شده تا بسیاری از او انتقاد کنند و شایعاتی مبنی بر اینکه ویلا قصد فروش او در انتقالات زمستانی را دارد نیز شنیده می شود.

1772385

در همین رابطه امروز سان گزارش داد که دیبو در فهرست فروش ویلا قرار گرفته و باشگاه بیرمنگامی قصد دارد تا جوردن پیکفورد، گلر اورتون و تیم ملی انگلیس، را جانشین او کند. استون ویلا منتظر رسیدن پیشنهادات برای دیبو مارتینز است و در صورت فروش او برای جذب پیکفورد اقدام خواهد کرد. همچنین این نگرانی وجود دارد که هیچ باشگاهی برای جذب گلر آرژانتینی علاقه نشان ندهد.

دیدگاه‌ها