کد خبر : 1862423 | 12 دی 1401 ساعت 08:00 | 33.6K بازدید | 13 دیدگاه

هشدار سونس بعد از اشتباه فاحش دیگر از گلر تاتنهام

زمان فروش لوریس فرا رسیده است

ستاره سابق فوتبال اسکاتلند و باشگاه لیورپول از عملکرد هوگو لوریس انتقاد کرد.

زمان فروش لوریس فرا رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با قبول شکست مقابل استون ویلا شانس صعود به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را از دست داد. هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی که همین چند هفته پیش دومین فینال جام جهانی را پشت سر گذاشت، با دریافت یک گل بد، از مقصران این باخت بود.

دروازه‌بان باتجربه تاتنهام امیدوار بود که در قطر به دومین قهرمانی جام جهانی دست یابد اما در نهایت با قبول شکست مقابل آرژانتین در فینال، مدال نقره این بار به او و دیگر بازیکنان فرانسه رسید. لوریس در بازگشت دوباره جمع هم باشگاهی‌های خود، خیلی موفق عمل نکرد و بعد از شکست دو بر صفر مقابل استون‌ویلا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

یکی از منتقدین لوریس، گرام سونس، مجری برنامه تاک اسپورت شبکه اسکای است که به خاطر اظهارات بی پرده و جنجالی‌اش خیلی معروف است. البته بسیاری از هواداران تاتنهام نیز بابت عملکرد ضعیف لوریس، شعارهایی علیه او سر دادند.

1787256

سونس با تاکید به اینکه لوریس باید بخشی از تقصیر باخت را گردن بگیرد، گفت: "من از خیلی وقت پیش گفته ام که علاقه زیادی به لوریس ندارم. فکر می کنم از ابتدای فصل گذشته او چهار اشتباه منجر به گل حریفان مرتکب شده است. این بدترین رکورد ممکن برای یک دروازه‌بان در لیگ برتر انگلیس است. برای من تاریخ فروش او از خیلی وقت پیش، فرا رسیده است."

هوگو لوریس 36 ساله، یازدهمین فصل حضورش در تاتنهام را پشت سر می گذارد. او در سال 2011 از لیون به تاتنهام پیوست و در این مدت 23 اشتباه منجر به گلزنی حریف مرتکب شده است.

1787258

دیدگاه‌ها