کد خبر : 1862424 | 12 دی 1401 ساعت 08:07 | 28.6K بازدید | 5 دیدگاه

لانس خودش هم از حرکت خودش ترسید!

عابدزاده بازی وسط تقابل حساس لیگ فرانسه

دروازه‌بان کنگویی فرانسوی تیم لانس در لحظات پایانی بازی با پاریس حرکتی را اجرا کرد که همه را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت.

عابدزاده بازی وسط تقابل حساس لیگ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تیم لانس در هفته هفدهم لوشامپیونه دست به کار بزرگی زده و پاریسن‌ژرمن را شکست داد تا فاصله خود با صدر را به چهار امتیاز کاهش دهد. بریس سامبا، دروازه‌بان 28 ساله پاریس یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

او که تنها یک بار در دقیقه 8 دروازه خود را مقابل ستاره‌های سرشناس پاری‌سن‌ژرمن باز شده بود در ادامه کار مثل یک دیوار بتنی عمل کرده و اجازه ورود هیچ توپی به داخل دروازه را نداد.

سامبا که با اعتماد به نفس بالا درون دروازه ظاهر شده بود، در آخرین دقایق بازی و در حالی که حملات پاریسی‌ها حالت انتحاری به خود گرفته بود، با یک حرکت جالب، روحیه خود و هم تیمی هایش را بالا برد.

1787260

ارسال خطرناک امباپه از سمت راست محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافع حریف می رفت خطرساز شود اما سامبا با یک دست و به خونسردترین شکل ممکن توپ را در دهانه دروازه در اختیار گرفت تا یاد و خاطره احمدرضا عابدزاده و یک دستی گرفتن توپ در بازی خاطرانگیز ایران استرالیای ملبورن دوباره تکرار شود.

دروازه بان لانس به خاطر تغییر جهت و شدت توپ پس از برخورد به مدافع خودی، طی دو مرحله آن را در اختیار گرفت. او اما دستپاچه نشد و در آرامش کامل و با یک دست، توپ را پایین آورده و صاحب شد. البته از نفس راحتی که گلر پاریس، بلافاصله بعد از مهار این توپ کشید، می توان پی به پر استرس بودن کاری که او انجام داد، برد.

1787261

دیدگاه‌ها