کد خبر : 1863374 | 17 دی 1401 ساعت 13:37 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

خروج یاران عابدزاده از گزینه‌های سقوط(عکس)

پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی خود ششمین برد فصل را کسب کرد و از بحران خارج شد.

خروج یاران عابدزاده از گزینه‌های سقوط(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدزاده پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی و بازگشت به اسپانیا، در یک مسابقه مقابل بورگوس نیمکت‌نشین بود، اما پس از آن در تمام بازی‌های پونفرادینا به میدان رفت و دیشب هم در ترکیب این تیم برابر ویارئال B قرار گرفت.

عابدزاده که در ۱۴ مسابقه این فصل لالیگا ۲ اسپانیا سه بار دروازه خود را بسته نگه داشته بود، در تقابل شب گذشته برابر ویارئال B یک بار دروازه‌اش را باز شده دید ولی در نهایت با پیروزی تیمش و جشن در مقابل تماشاگران خودی زمین را ترک کرد.

تیم فوتبال پونفرادینا در حالی شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم لالیگا۲ اسپانیا در ورزشگاه ال تورالین مقابل تیم رده دوازدهمی ویارئال B قرار گرفت که امیر عابدزاده برای پانزدهمین بار در ترکیب تیمش حضور داشت و علی‌رغم اینکه نتوانست کلین‌شیت کند، یک برد را تجربه کرد.

1789005

پونفرادینا در وقت‌های اضافه نیمه اول روی ریباند یک پرتاب اوت از سمت چپ زمین و شوت محکم زمینی سرخیو لوزانو که با دفع ناقص عابدزاده همراه شد، دروازه خود مقابل ویارئال B را باز شده دید ولی در نیمه دوم توانست دو گل بزند و در نهایت به پیروزی دو بر یک در این مسابقه خانگی دست یافت.

یاران عابدزاده که تا پیش از دیدار مقابل ویارئال B اختلاف پنج امتیازی با ایبیزا رده بیست و دومی و قعرنشین داشتند، با پیروزی در این مسابقه ۲۴ امتیازی شدند و به رده هجدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا صعود کردند و سه امتیاز از منطقه خطر فاصله گرفتند.

دیدگاه‌ها