کد خبر : 1862483 | 12 دی 1401 ساعت 13:09 | 18.4K بازدید | 8 دیدگاه

خودنمایی با دو سیو و دو رقمی شدن در گلرها؛

بیرو هم در برد پرسپولیس گل کاشت!(عکس)

دو گل زیبا و برد قاطع مقابل گل‌گهر در سایه عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان مرد اول تیمش به دست آمد.

بیرو هم در برد پرسپولیس گل کاشت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند می‌گوید خدا او را دوست دارد چرا که همیشه در بدترین موقعیت‌ها دستش را می‌گیرد و دوباره او را به اوج می‌رساند. هفته قبل بیرو برای یک مسئله حاشیه‌ای که از جام جهانی همراهش بوده به کمیته انضباطی باشگاه رفت.

بیرو مقابل استقلال دو گل خورد و با اینکه در بازی با پیکان یکی، دو بار دروازه تیمش را نجات داد و کلین شیت کرد، اما تساوی در آن مسابقه آنقدر دردناک بود که هیچ‌کس به سیوهای او اشاره‌ای نکرد؛ انگار بیرو برای بازگشت به جایی که دوباره دیده شود، نیاز داشت تا در یک بازی بزرگ بدرخشد.

مهار پنالتی در دقایق ابتدایی بازی ۶ امتیازی با گل‌گهر، همان اتفاقی بود که بیرو نیاز داشت تا نشان دهد ستاره است. شاید اگر بیرو آن پنالتی را مهار نمی‌کرد و پرسپولیس گل می‌خورد نتیجه برعکس می‌شد و مثلاً با باخت دو بر صفر دنیا سر یحیی و تیمش خراب می‌شد. حتماً به همین خاطر بود که گل‌محمدی در شروع صحبت‌هایش تشکر ویژه‌ای از بیرانوند کرد و به او لقب رهبر این پیروزی را داد.

1787326
بیرانوند در کنار نمایش مطمئن در این مسابقه، با آرامش خاصی هم بازی را دنبال کرد و از عقب زمین به بازیکنان تیمش روحیه می‌داد و مثل یک بازیکن با تجربه برخورد می‌کرد

برخی می‌گویند کاپیتان گل‌گهر پنالتی را جایی زد که برای گلرها بهترین‌جاست؛ در ارتفاع حدوداً نیم‌متری و جایی که زیاد گوشه هم نباشد و اینکه توپ به تیرک عمودی دروازه خورد و گل نشد و همین اتفاق روند بازی را هم به سود پرسپولیس تغییر داد.

تمجید از عملکرد بیرو ابتدا از یحیی در نشست خبری شروع شد و بعد به رسانه‌ها رسید و حالا همه دوباره از این می‌گویند که بیرانوند با بیشترین تعداد کلین‌شیت(۱۰) تا اینجای فصل شایسته شماره یک تیم ملی است.

1787327
استفاده از توپ‌های بلند یکی از راه‌های اصلی گل‌گهر برای گلزنی بود که بیرانوند با پرش‌های خود بالاتر از بازیکنانی مثل کی‌روش استنلی اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود
1787328
جدا از صحنه دفع پنالتی، مهارهای بیرو در طول ۹۰ دقیقه نیز که ویژه‌ترین آن روی ضربه سهرابیان بود، اجازه نداد گل‌گهر در این بازی به گل برسد

دیدگاه‌ها