کد خبر : 1862492 | 12 دی 1401 ساعت 13:41 | 101.9K بازدید | 62 دیدگاه

فاکوندو مدینا:

ستاره لانس مسی را بر سر امباپه کوبید!

فاکوندو مدینا، ستاره آرژانتینی لانس معتقد است شک و‌ تردید به لیونل مسی دیگر جایز نیست.

ستاره لانس مسی را بر سر امباپه کوبید!

 به گزارش "ورزش سه"، فاکوندو مدینا آرژانتینی که در اولین لیست 50 نفره مقدماتی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022 قطر قرار داشت، سال 2023 را بسیار عالی آغاز کرد. لانس پی اس جی را شکست داد تا فاصله را در دوئل عنوان قهرمانی کاهش دهد. آن ها اکنون چهار امتیاز از پاریسی‌ها عقب هستند و مدینا دیشب 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

پس از پایان بازی، مدینا به غیبت لیونل مسی در بازی اشاره کرد و در پاسخ به یک خبرنگار فرانسوی گفت: "آیا هنوز شک دارید که او بهترین است؟ به نظر من سؤالی که از من می پرسید سؤال عجیبی است. باید از آن لذت ببرید و امیدوارم بازی را ." البته شنیده نشد که خبرنگار چه چیزی گفته بود اما ظاهراً حضور لئو را زیر سوال برده بود که مدینا اینطور واکنش نشان داد.

مدینا قبل از این پاسخ گفته بود: "من اهل صحبت در مورد رقیب نیستم، آنها بدون شک بهترین بازیکن دنیا را نداشتند و نیمار را هم همینطور، اما ما سعی می‌کنیم به ابزار خود نگاه کنیم و با توجه به داشته هایمان تلاش کنیم. بازی کردن بدون توجه به اینکه کدام بازیکن مقابل ماست. امروز این اتفاق افتاد و امیدوارم به همین منوال ادامه دهیم."

1786922

مدینا در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در جام‌جهانی قطر 2022 گفت: "من خانواده ام را برای جام جهانی در اینجا با خود همراه داشتم، با آنها زندگی کردم و این چیزی باورنکردنی بود. البته ما اذیت شدیم، اما مانند همه هواداران آرژانتینی، از همه چیز خوشحالیم. این اتفاق افتاد و با تیمی که اکثر آنها عملکرد باورنکردنی داشتند قهرمان‌ شدیم. این باعث خوشحالی من است، زیرا بیشتر آنها در تیم های جوانان با من بازی کردند و این باعث خوشحالی من است، امیدوارم به همین منوال ادامه دهند.

دیدگاه‌ها