کد خبر : 1862510 | 12 دی 1401 ساعت 15:11 | 3K بازدید | 16 دیدگاه

4 گل خورده‌ایم که 2 دو تا پنالتی بود و یکی هم اشتباه داوری

توکلی: ساپینتو هم قبول دارد که مس تیم برتر بازی بود

مدافع مس رفسنجان نسبت به اعتراض اعضای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد تیمش نمایش برتری نسبت به حریف داشته است.

توکلی: ساپینتو هم قبول دارد که مس تیم برتر بازی بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و مس رفسنجان یکی از دیدارهای پرحاشیه هفته را برگزار کردند و در این بین آبی‌ها مدعی هستند داور با اشتباه خود روی برخورد توپ به دست شاهین توکلی مانع از کسب پیروزی این تیم با اعلام ضربه پنالتی شده است.

مدافع مس رفسنجان در این خصوص این طور می‌گوید: تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت و فرصت‌های خوبی در آن مسابقه داشتیم. به نظرم اگر کمی دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم.

وی در واکنش به بیانیه استقلال که عکس وی را در حال برخورد دستش به توپ منتشر کرده است، گفت: من که در میکسدزون بعد بازی هم گفتم توپ اتفاقی و برای دفاع از صورت به من برخورد کرد. اگر آن صحنه خطا بود پس دو پنالتی دیگر ما را هم داور اعلام نکرد، الان تیم ما بیانیه صادر کند؟ ما در زمین آمادگی خودمان را نشان دادیم و اگر در دقایق پایانی و جریان مسابقه توپ فراز امامعلی گل می‌شد فکر می‌کنم الان شرایط استقلال خیلی متفاوت‌تر بود.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با اعلام کارشناسان داوری تلویزیونی تیم ما آسیب زیادی از اشتباهات داوری‌ دیده است. در 14 مسابقه ما 4 گل دریافت کردیم که 2 گل آن پنالتی بوده و یکی از این ضربات روی اشتباه داوری اعلام شد که توسط کارشناسان تاییده شده است. استقلالی‌ها این آمار را نمی‌دانند؟ آقای ساپینتو خودش در نشست خبری پذیرفت که تیمش مقابل ما روز خوبی نداشته است. بنابراین گره زدن ناکامی یک تیم به یک صحنه خیلی صحیح نیست. منصفانه بروند از افرادی که بازی را با دقت تماشا کردند بپرسند مس رفسنجان در آن مسابقه چطور بازی کرد و چند فرصت داشت.

توکلی در پایان گفت: تمرکز ما روی بازی هفته بعد است و بر خلاف بعضی‌ها بازی بعد و از دست دادن جایگاه، را به موارد دیگر ربط نمی‌دهیم و تفکر حرفه‌ای و زندگی حرفه‌ای را باید در دستور کار قرار بدهیم. در زندگی هیچ چیز بهتر از صداقت با خودمان و انصاف در تحلیل موارد نیست، بعضی انگار دنبال فرافکنی و بهانه هستند تا ناکامی خودشان را پوشش بدهند.

دیدگاه‌ها