کد خبر : 1862517 | 12 دی 1401 ساعت 15:49 | 11K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت خاتون به صدر جدول لیگ زنان؛

انتقام سخت سپاهان از سیرجان

در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پیروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.

انتقام سخت سپاهان از سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، نخستین هفته از دور برگشت فوتبال زنان، ظهر امروز با انجام پنج دیدار آغاز شد. در حساس ترین دیدار هفته، سپاهان اصفهان در یک دیدار سخت و نفس‌گیر از سد شهرداری سیرجان که پیش از این مسابقه در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت، خاتون بم نیز در یک دیدار پر گل حریف تهرانی خود را از پیش رو برداشت تا با این نتایج، خاتون بم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به صدر جدول لیگ برتر زنان بازگردد.

شهرداری سیرجان ۲ – ۳ سپاهان اصفهان
حساس‌ترین جدال در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال زنان، نبرد دو تیم مدعی شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان بود، شاگردان مریم جهان نجاتی در تیم سیرجان که در دور رفت موفق شده بودند سپاهان را در اصفهان شکست دهند، برای تداوم صدرنشینی خود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز در این دیدار حساس داشتند و سرانجام در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با گل فاطمه امینی از حریف خود پیش افتادند، با شروع نیمه دوم این ثنا صادقی بود که توانست برای سپاهان گل زنی کند اما این پایان کار نبود و مدافع گلزن سیرجانی‌ها ملیکا متولی، در دقیقه ۶۹ دروازه شاگردان ایراندوست را باز کرد، در ادامه این دیدار و پس از حملات پر تکرار سپاهان بر روی دروازه سیرجانی‌ها، ثنا صادقی دو بار دیگر در دقایق ۸۵ و ۹۰ برای سپاهانی ها گل‌زنی کرد تا با این نتیجه، سیرجانی ها بعد از ۹ هفته صدرنشینی در لیگ برتر سال جاری، به رتبه دوم سقوط کنند. سپاهان نیز با این نتیجه 24 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به شهرداری سیرجان و چهار امتیاز کمتر از خاتون بم در رتبه سوم جدول باقی‌ ماند.

1787375

بادرود تهران ۰ – ۷ خاتون بم
خاتون بم که مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات است در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده بادرود رفت که در 9 بازی قبلی بدون کسب امتیاز به قعر جدول رده بندی تکیه زده است. شاگردان مرضیه جعفری که هفته‌هاست فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رتبه دوم جدول قرار دارد، برای قرار گرفتن در صدر جدول امید زیادی به پیروزی پر گل برابر تیم بادرود تهران که در قعر جدول قرار دارد داشت. خاتونی‌ها در این دیدار موفق شدند هفت بار دروازه حریف پایتخت نشین خود را باز کنند تا حتی در صورت پیروزی سیرجانی ها در برابر سپاهان، این خاتون باشد که در صدر جدول قرار می‌گیرد. هرچند که کسب سه امتیاز توسط سپاهان در برابر شهرداری سیرجان باعث شد که خاتون با ۲۸ امتیاز و اختلاف ۳ امتیازی نسبت به شهرداری سیرجان به صدر جدول صعود کند.

1787376

در پایان هفته دهم لیگ برتر زنان، خاتون بم با ۲۸ امتیاز و تفاضل گل ۳۲+ در صدر جدول قرار گرفت، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان نیز به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

نتایج کامل پنج دیدار هفته دهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است

شهرداری سیرجان ۲ – ۳ سپاهان اصفهان
بادرود تهران ۰ – ۷ خاتون بم
ملوان ۱ – ۲ پیکان
ایساتیس کران فارس ۰ – ۰ کیان نیشابور
پالایش گاز ایلام  ۰ – ۰  زارع باتری سنندج

دیدگاه‌ها