کد خبر : 1862595 | 13 دی 1401 ساعت 06:47 | 31.1K بازدید | 4 دیدگاه

ماجرای مشورتی که چند ماه عیسی را عقب انداخت

درویش در مورد چرایی عقب افتادن جراحی عیسی آل کثیر و چگونگی به توافق رسیدن با او صحبت کرد.

ماجرای مشورتی که چند ماه عیسی را عقب انداخت

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مهمان این هفته فوتبال برتر در بخشی از صحبت‌هایش راجع به عیسی آل‌کثیر، اولین بازیکن جذب شده زمستانی قرمزها گفت: ما به آقای آل‌کثیر هیچ وقت به عنوان یک بازیکن غریبه نگاه نکردیم چون فرزند و بازیکن پرسپولیس بود. من از روزهای اولی که به پرسپولیس آمدم به او گفتم با چندتا از دکترها صحبت گرفتم و وقت گرفتم که مشورت کنی‌.

درویش در خصوص ماجرای عقب انداخته شدن عمل جراحی عیسی گفت: ایشان می‌گفت با آنهایی که در شهرمان هستند مشورت کردم و می‌گویند با چند وقت تمرین به حالت اولیه برمی‌گردی. من به او گفتم به صلاحت نیست و عیسی بعد از چندوقت گفت که شما درست گفتی. وقتی در بیمارستان به هوش آمد بالای سرش بودم و خودش، خود را عقب انداخت. به باشگاه لطمه خورد ولی مهم سلامتی‌اش است.

ویدئو: 268856

مدیرعامل سرخ‌ها ادامه داد: او قبل از اینکه قرارداد ببندد هم با تیم تمرین می‌کرد چون خانه‌اش بود‌. قرار شد مراحل پزشکی‌اش را بگذراند و بعد قراردادش آماده شد و از دیروز سر تمرین رفته بودند. او مشکلی برای بازی با نساجی ندارد.

درویش در مورد به توافق رسیدن با عیسی گفت: برای مبلغ قرارداد هم به توافق رسیدیم. برای او تبیین کردیم که اینجا پرسپولیس است و او قبول کرد.

دیدگاه‌ها