کد خبر : 1862680 | 13 دی 1401 ساعت 14:28 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

ورزشگاه وطنی به سیستم حرارتی احتیاج دارد

تبریک مهدوی به مالک نساجی بابت انتخاب مطهری!

محمدرضا مهدوی از شرایط نساجی در فصل جاری و شرایط چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت.

تبریک مهدوی به مالک نساجی بابت انتخاب مطهری!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی، سرانجام در هفته چهاردهم مهمان خود تراکتور را با نتیجه دو بر صفر شکست دا‌د.

محمد رضا مهدوی مربی نساجی در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر، این فصل سال خوبی برای نساجی بود، به هواداران تبریک می‌گویم و همچنین تبریک به آقای حدادیان‌ بابت انتخاب حمید مطهری. مطهری با کادرفنی جوان خود، اتفاقات خوبی را رقم می‌زند. امیدوارم روزهای خوب نساجی تداوم داشته باشد و همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهیم تا نساجی به جایگاه اصلی خود بازگردد. تعطیلات و وقفه طولانی مدت در برگزاری بازی های لیگ، روند رو به پیشرفت نساجی را متوقف کرده‌ بود اما به لطف خدا حالا شرایطمان خوب است.

مهدوی در خصوص شرایط ورزشگاه شهيد وطنی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید، بارندگی در شمال کشور زیاد اتقاق می‌افتد، چمن وطنی به سیستم حرارتی نیاز دارد تا بلافاصله خشک شود اما متاسفانه این سیستم خریداری نشد به همین خاطر چمن ورزشگاه زرد شد و ممکن است کلا از بین برود، این اتفاق برای تیم نساجی که روی زمین بازی می‌کند اصلا خبر خوبی نیست، مگر اینکه در چند روز آینده سیستم حرارتی تهیه شود.

مربی نساجی که سابقه بازی در هر دو تیم بزرگ پایتخت را در کارنامه دارد در خصوص بازی آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی برای این تیم از افتخارات دوران ورزشی من است و خاطرات خوبی از دوران حضورم در پرسپولیس دارم. پرسپولیس تیم بزرگ و پرافتخاری‌ است، آنها در چند سال اخیر اقتدارشان‌ را در ایران و آسیا نشان دادند، در این فصل نیز، صدرنشین لیگ است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هر دو تیم نساجی و پرسپولیس روی زمین بازی می‌کنند، یحیی گل محمدی و حمید مطهری همواره به دنبال ارائه فوتبال زیبا بودند، به نظرم بازی تماشاگر پسندی خواهد شد و مطمئن باشید مردم خوب کشورمان نیم فصل اول لیگ برتر را با تماشای یک بازی خوب به پایان خواهند رساند.

مربی نساجی در مورد وضعیت این تیم در میانه جدول و رقابت فشرده با چند تیم دیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: فاصله امتیازی نزدیکی‌ بین تیم‌های لیگ وجود دارد و این اتفاق از جذابیت های فصل جاری است، با این شرایط تیم قهرمان به زودی مشخص نمی‌شود و جایگاه تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا تغییر خواهد کرد.

وی در خصوص حضور یا عدم حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: هنوز خبری از سوی سازمان لیگ، فدراسیون و AFC به باشگاه اعلام نشد، اینکه از کجا باید به ما اعلام شود را نمی‌دانم، اما فدراسیون در حال اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برای حضور در این تورنمنت است.

دیدگاه‌ها