کد خبر : 1862790 | 14 دی 1401 ساعت 10:25 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه کمک می‌کنند حقدوست برگردد

ستاره پیکان، نفرین بر رباط صلیبی

هافبک سابق استقلال در روزهایی که دوران اوج فوتبال خود را به نمایش می‌گذاشت با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.

ستاره پیکان، نفرین بر رباط صلیبی

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست با وجود اینکه تنها 27 سال دارد، اما در تیم های بزرگ فوتبال ایران توپ زده و یکی از نفرات باتجربه لیگ برتر محسوب می‌شود. هافبک تکنیکی اهل باغملک خوزستان اولین بار با پیراهن نفت تهران چهره شد. او بعدها و در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تیم نفت روز به روز شرایط بهتری پیدا کرد و با گلی که به پرسپولیس زد و مانع از قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم شد، به چهره ویژه تری بدل گشت.

حقدوست که آن روزها 20 سال بیشتر نداشت، وقتی علیرضا منصوریان هدایت استقلال را برعهده گرفت با قراردادی قرضی از نفت همراه او به جمع آبی های پایتخت پیوست و یک فصل برای این تیم توپ زد. با پایان قرارداد حقدوست او مجبور بود به نفت برگردد و دوباره برای تیمی بازی کرد که از آن به فوتبال معرفی شده بود.

1787953

او در ادامه مسیر فوتبالی خود با نظر سیروس پورموسوی سرمربی وقت فولاد خوزستان راهی این تیم شد تا در تیم زادگاه خود بازی کند، اما حضور او در فولاد دوام زیادی نداشت تا از آنجا به ذوب آهن بپیوندد. بعد از مدتی خدمت سربازی به ناچار این هافبک باتجربه را از ذوب آهن جدا کرد و به لیگ دسته اول و تیم فجرسپاسی برد اما در بازگشت به ذوب آهن او بار دیگر شاگرد علیرضا منصوریان شد.

حقدوست از آن زمان در ذوب آهن روند خوب خود را دوباره از سر گرفت و روز به روز پیشرفت کرد. این هافبک زیر نظر مجتبی حسینی در ذوب آهن به دوران اوج خود نزدیک شد و وقتی حسینی به پیکان آمد، به تیم تهرانی پیوست و از ابتدای لیگ بیست و یکم در پیکان خوش می‌درخشد.

این هافبک تکنیکی و بازیساز طی دو فصل گذشته یکی از ارکان اصلی موفقیت های پیکان بوده است؛ او نقشی محوری در تیم مجتبی حسینی دارد و در دو بازی گذشته که این تیم پرسپولیس و سپاهان را متوقف کرده، حقدوست جزو بهترین بازیکنان خودروسازان محسوب می‌شد.

بدشانسی بزرگ اما برای این بازیکن 27 ساله جایی اتفاق افتاد که او در حالی که دوباره به دوران اوج خود برگشته بود، ناگهان با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و حالا باید چند ماهی دور از فوتبال باشد. حمایت های از حقدوست در فضای فوتبال به حدی است که او می‌تواند انگیزه و روحیه اش را حفظ کند و بعد از جراحی به فوتبال برگردد. پیکانی‌ها نیز با انتشار پوستری سعی کرده‌اند روحیه او را بالا نگه دارند و برای بازگشتش به تمرینات صبر کنند.

1787954
باشگاه پیکان هم با انتشار این پوستر برای مجتبی حقدوست نوشت: «منتظرت هستیم، زود برگرد».

دیدگاه‌ها