کد خبر : 1862838 | 14 دی 1401 ساعت 13:31 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جلسه طولانی روز گذشته هیئت رئیسه؛

برگزاری دو مجمع فوق‌العاده در فدراسیون برای قانون

احسان اصولی از برگزاری دو مجمع فوق‌العاده برای قانونمندتر کردن فدراسیون خبر داد.

برگزاری دو مجمع فوق‌العاده در فدراسیون برای قانون

به گزارش "ورزش‌سه"، این دو مجمع قرار است در روزهای 8 بهمن‌ ماه و 27 اسفندماه سال جاری به صورت غیرحضوری برگزار شود.

قرار است در جلسه اول بحث معرفی و تصویب کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون فوتبال مطرح شد و در جلسه دوم صورت‌های مالی دپارتمان مالی و خزانه دار فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون در این مورد می‌گوید:« در جلسه هیات رئیسه که روز گذشته حدود ۳ ساعت طول کشید، برگزاری دو مجمع با هدف قانونمند کردن فدراسیون فوتبال به تصویب هیات رئیسه رسید. تاکیدات ریاست فدراسیون این بود که اساسنامه فدراسیون به صورت کامل اجرایی شود و ارکان و نهادهای برآمده رای خود را از مجمع فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع فدراسیون دریافت کنند.» 

سخنگوی فدراسیون درباره دلیل تشکیل جلسه اول این‌طور توضیح داده است:«یکی از این ارکان، کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون فوتبال است که تصویب شد در تاریخ ۸ بهمن سال جاری مجمع فوق العاده تشکیل شود و بحث معرفی و تصویب کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون فوتبال در این مجمع انجام خواهد شد. همچنین موضوع حسابرس فدراسیون که اعلام انصراف کرده نیز به رای گیری گذاشته خواهد شد و با مصوبه مجمع فوق العاده، این موضوع هم رای گیری خواهد شد.»

او سپس دستور جلسه مجمع دوم را بیان کرده است: «مجمع دوم هم ۲۷ اسفند ماه تشکیل می‌شود و پس از اینکه کمیته حسابرسی مستقل فدراسیون تصویب شد، صورت‌های مالی دپارتمان مالی و خزانه دار فدراسیون در این مجمع تصویب خواهد شد. البته هر دو مجمع را احتمالاً مجازی برگزار می‌کنیم. چرا‌ که پس از فراگیری کرونا، زیرساخت‌هایی به وجود آمد و تجربه مجمع غیرحضوری را داشتیم و الان هم کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی از مجامع خود را به این شکل برگزار می‌کند.با این روند، در وقت و زمان هم صرفه جویی می‌شود.دستور جلسه در زمان مقرر برای اعضا ارسال خواهد شد و دبیرکل محترم در این باره اقدامات اجرایی را انجام می‌دهد.»

دیدگاه‌ها