کد خبر : 1863008 | 15 دی 1401 ساعت 14:17 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک تغییر نسبت به استقلال در مس رفسنجان

نفرات منتخب محمد ربیعی در دیدار مقابل پیکان مشخص شدند.

یک تغییر نسبت به استقلال در مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که در دیدار اخیرش مقابل استقلال نمایش خوبی داشت و توانست به تساوی بدون گل خارج از خانه دست پیدا کند، امروز در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر میزبان پیکان خواهد بود و امیدوار به کسب سه امتیاز این مسابقه است.

مس رفسنجان در این مسابقه با ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا مقابل پیکان قرار می‌گیرد و ربیعی به دنبال رسیدن به پیروزی با این نفرات است.

ترکیب مس رفسنجان در مسابقه امروز مقابل پیکان نسبت به دیدار اخیرش برابر استقلال تنها یک تغییر در سمت چپ زمین داشته که میثم تیموری جانشین مهدی ترکمان شده است.

حامد لک که در دو مسابقه اخیر مس رفسنجان مقابل ملوان انزلی و استقلال به دلیل بیماری و آسیب‌دیدگی حضور نداشت، امروز هم در ترکیب تیمش برابر پیکان دیده نمی‌شود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس آغاز خواهد شد که شاگردان ربیعی در صورت پیروزی در این مسابقه موقتا به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود می‌کنند.

دیدگاه‌ها