کد خبر : 1863046 | 15 دی 1401 ساعت 17:40 | 81.2K بازدید | 107 دیدگاه

بارسا فراتر از هر بازیکنی است

لاپورتا: جدایی مسی بهترین اتفاق برای بارسلونا بود

خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.

لاپورتا: جدایی مسی بهترین اتفاق برای بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از 15 هفته از لالیگا هم امتیاز با رئال و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین است. بارسا دیشب در کوپا دل ری نیز توانست 4-3 اینترسیتی را شکست دهد و به دور یک هشتم نهایی صعود کند. آبی اناری ها به زودی باید در سوپرجام اسپانیا نیز به میدان بروند و هفته های حساسی را پیش رو دارند.

1784166

در نقل و انتقالات زمستانی هستیم و شایعات زیادی پیرامون اهداف بارسا در بازار منتشر شده اند. خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در مصاحبه با کادنا سر و در مورد شایعات جذب برناردو سیلوا و ارلینگ هالند گفت:«ما هرگز برای برناردو سیلوا 80 میلیون یورو نخواهیم داد. این را مطمئن هستم. در مورد هالند هم باید بگویم او بازیکن سیتی است و ببینیم در این تیم چه خواهد کرد. در حال حاضر ما روبرت لواندوفسکی را داریم که تا به اینجا عالی کار کرده است.»

لاپورتا در مورد از دست دادن لیونل مسی در تابستان 2021 و احتمال بازگشت او در تابستان پیش رو گفت:«من مجبور شدم بارسلونا را فراتر از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال قرار دهم و معتقدم تصمیم درستی برای باشگاه بود. ما از لحاظ اقتصادی ویران شده بودیم و اصلا توان حفظ مسی را نداشتیم. مسی الان بازیکن پی اس جی است و ترجیح می دهم در مورد او حرف نزنم. 

1787862

تمرکز من روی بارسلوناست. مسی برای همیشه در قلب همه هواداران بارسا جای دارد و در تاریخ باشگاه نامی فراموش نشدنی است. دوست دارم مسی و بارسلونا پایانی متفاوت داشته باشند و طرح هایی هم برای آن دارم ولی مطرح کردن‌شان در حال حاضر اشتباه است.»

لاپورتا در مورد جام جهانی 2022 گفت:«آرژانتین قهرمان شد و به خاطر مسی خوشحال شدم. اگر فرانسه قهرمان می شد نیز به خاطر عثمان دمبله و کُنده خوشحال می شدم. معتقدم مسی مستحق این قهرمانی بود.»

1761087

جرارد پیکه، رئیس بعدی بارسلونا:«ارتباط من و پیکه عالی است و اگر او روزی بخواهد رئیس شود، این کار را انجام خواهد داد.»

وضعیت تمدید قرارداد سرخیو بوسکتس و احتمال جدایی او:«ما دوست داریم بوسکتس بماند ولی او قرار نیست تا ابد برای بارسا بازی کند و به همین دلیل گزینه های جانشینی او را تحت بررسی داریم. روبن نِوِس بازیکن بزرگی است ولی در مورد نام ها اینجا حرف نمی زنم.»

سوپرلیگ اروپا:«اگر فضای رقابتی در سوپرلیگ باز نبود، من وارد این پروژه نمی شدم. فوتبال متعلق به همه باشگاه‌هاست و امیدوارم با یوفا به راه حل مناسبی برسیم. اگر همه چیز خوب پیش برود و توافق حاصل شود، در سال 2025 سوپرلیگ محقق خواهد شد. فکر نمی کنم در ابتدا تیم های انگلیسی وارد سوپرلیگ شوند و این تورنمنت رقیبی برای لیگ برتر خواهد بود. معتقدم در آینده تیم های انگلیسی نیز به تدریج وارد سوپرلیگ می شوند.»

دیدگاه‌ها