کد خبر : 1863092 | 15 دی 1401 ساعت 20:22 | 76.7K بازدید | 31 دیدگاه

ادامه ماجرای ترابی و موسوی با یحیی و بیرو

بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.

ادامه ماجرای ترابی و موسوی با یحیی و بیرو

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی قائمشهر با نتیجه 5-1 به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش می‌رفت، درگیری لفظی ترابی و سیداحمد موسوی در نهایت منجر به اخراج هافبک سرخپوشان شد.

در پایان بازی و در شرایطی که یحیی گل‌محمدی به سمت نیمکت نساجی و حمید مطهری رفته بود، بازیکن سابق خود را نیز فراخواند و مسیر چمن تا رختکن را با وی گفت‌وگو کرد. موسوی که در دوران مربی‌گری گل‌محمدی در اکسین البرز در تیم وی حضور داشت، با توضیح ماجرای رخ داده با مهدی ترابی پرداخت و مشخص بود که از این اتفاق ناراضی است و در واکنش به صحبت سرمربی پرسپولیس در حال عذرخواهی بابت این موضوع است.

در شرایطی که موسوی و گل‌محمدی در حال گفت‌وگو با یکدیگر بودند، بیرانوند نیز که از برد ارزشمند تیمش شادمان بود و در حال شادی با هم‌تیمی‌هایش بود، به سمت مدافع نساجی رفت و با توجه به هم‌زبان بودن با یکدیگر، لحظاتی به گفت‌وگو پرداختند. با این حال مشخص بود که صحبت‌های خوبی بین طرفین رد و بدل نشده و موسوی در ادامه مسیر خود را از بیرانوند جدا کرد و ناراحت به سمت رختکن رفت. این در حالی بود که بار دیگر یحیی گل‌محمدی به سمت موسوی رفت و قدم‌های پایانی تا رختکن را نیز به گفت‌وگو پرداختند.

دیدگاه‌ها