کد خبر : 1863119 | 15 دی 1401 ساعت 22:34 | 35.3K بازدید | 10 دیدگاه

روزهای سخت گابریل ژسوس با آتل مخصوص (عکس)

تصاویری که از گابریل ژسوس با آتل مخصوص پای راست منتشر شده نشان می‌دهد این مهاجم آرسنال بعد از جراحی زانویش شرایط سختی را سپری می‌کند.

روزهای سخت گابریل ژسوس با آتل مخصوص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، مهاجم 25ساله آرسنال، بعد از مصدومیت شدید از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و این روزها دوران بهبود را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است هر چه زودتر به میادین برگردد.

اما امروز ژسوس تصاویری از تمرین خود در سالن بدنسازی منتشر کرد که نشان می‌دهد او همچنان شرایط دشواری دارد. با توجه به این تصاویر گفته می‌شود او دست‌کم تا دو ماه دیگر قادر به بازی کردن نخواهد بود.

1788545

در فیلمی که ژسوس از خودش در اینستاگرام منتشر کرد این مهاجم آرسنال در حالی دیده می‌شود که یک آتل مخصوص به پای راستش بسته شده و او با این آتل به سختی راه می‌رود.

ولی ژسوس با اینکه در راه رفتن مشکل دارد از تمرین‌های دیگر دست برنداشته و او را در حالی می‌بینیم که حرکات کششی و کار با وزنه‌های مختلف را ادامه می‌دهد.

1788546
1788547

بعد از انجام تمرینات بالاتنه، ژسوس آتل مخصوص را از پایش باز کرده و شروع به انجام حرکات سبک کششی با پای جراحی شده می‌کند. مهاجم آرسنال سپس حرکات اسکات را انجام داده و با انجام حرکات کششی دیگری به تمرین خود پایان می‌دهد.

دو هم‌بازی ژسوس در آرسنال، مارتین اودگارد و گابریل ماگالائش، در دقایق پایانی تمرین ژسوس در سالن بدنسازی به او ملحق شده و هم‌تیمی مصدوم‌شان را تشویق می‌کنند.

1788548

دیدگاه‌ها