کد خبر : 1863148 | 16 دی 1401 ساعت 10:31 | 24.9K بازدید | 20 دیدگاه

تغییر وزن کامران قاسمپور یاد گذشته ها را زنده کرد

خاطره بازی عباس جدیدی علیه برادران خادم!

عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر به اتفاقات دوران قهرمانی خود پرداخته و برادران خادم را به داشتن حمایت های دولتی متهم کرده است.

خاطره بازی عباس جدیدی علیه برادران خادم!

به گزارش "ورزش سه"، کشتی دوستان قدیمی هنوز ماجراهای دوران طلایی کشتی ایران با حضور کشتی گیرانی همچون عباس جدیدی، رسول خادم، امیررضا خادم، علیرضا حیدری، مجید خدایی، علیرضا دبیر و... را فراموش نکرده اند. 

عباس جدیدی که چند وقت یکبار با یک اظهارنظر جنجالی نامش بر سر زبان ها می افتد، همچنان اختلافات قدیمی خود با برادران خادم را از یاد نبرده و در جدیدترین مصاحبه اش با ایسنا نیز از ماجرای تغییر وزن کامران قاسمپور و رفتن او به 97 کیلوگرم به خاطر روبرو نشدن با حسن یزدانی، به تغییر اوزان خودش و دیگر کشتی گیران قبل از المپیک سیدنی رسیده است.  

او در بخشی از صحبت های خود می گوید: «بابا یک عباس جدیدی پیدا شد جور تیم ملی را کشید. هر صد سال یک دیوانه مثل من پیدا می شود! ولم کنید دردم در سینه ام بماند! کجا رسول خادم رنگ پیراهن تیم ملی را می‌دید؟ کجا علی حیدری خواب تیم ملی را می‌دید؟ باید جورکش آقایان می‌شدیم. همه آن ها مدال هایشان را مدیون من هستند اما این وسط عباس جدیدی گوشت جلوی توپ شد! پنج مدال نتوانستم بگیرم. مدال هایم نقره و برنز شد. چرا این ها را نمی‌گویند؟ من باید با کامران قاسمپور به عنوان یک پیشکسوت و کسی که این راه را رفته و ته این کار را می‌داند چیست بنشینم و صحبت کنم تا اصلا ببینم ته دلشان چیست. مگر می شود کسی را اجبار کرد؟ می رود روی تشک خراب می کند و برمی گردد، همان کاری که قاسمپور کرد. طرف باید با فراغ بال روی تشک برود.» 

جدیدی همچنین با اشاره به خاطره قدیمی می گوید: «شما نمی دانید روی تشک چه خبر است؟ به دریا رفته می‌داند مصیبت های طوفان را، شکسته استخوان داند بهای مومیایی را. به قرآن این بچه ها گناه دارند. نباید بنشینند برای منافع خودشان روی این‌ها تصمیم گیری کنند. آقای برزگر، آقای خادم و صنعتکاران این ها آمدند امیر خادم را یک جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیر خادم مدال گرفت، نه علی حیدری و نه من. در صورتیکه دست به ما نمی زدند هم علی حیدری طلا می گرفت و هم من. ۲ طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم گیری غلط به باد دادند. یک نفر را می خواستند در ۸۲ کیلو به تیم تزریق کنند نشستند زیر پای علی حیدری او را به ۹۷ تا بردند و با من هم طبق معمول تا کردند. از کجا معلوم اگر حق مجید خدایی را نمی خوردند و می گذاشتند در ۸۲ کیلو به المپیک سیدنی برود مدال نمی گرفت؟ طلای من و حیدری هم که سر جایش بود. این ها جفاست. زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما ۳ وزن را نابود کردند.» 

عباس جدیدی در این مصاحبه طوفانی مدعی شده اگر تغییر وزن قبل از المپیک سیدنی صورت نمی گرفت، او و علیرضا حیدری می توانستند دو مدال طلا برای ایران به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها